erg he? ik ben een van die weinigen hier Maar ondanks mijn angst geniet ik me te pletter van jullie liefhebbers! haha
t heeft ook wel wat zo met zijn allen wachten. Jullie hopen erop, ik ook, maar ik hoop dat het me langsgaat hahaha
een uur geleden prikte de zon een gat, en nu is ze volop van de partij!
windstil en temp in de lift...
oostgroningen blijft lente vieren.
terwijl mn medelanders van onweer genieten
"Wil april toch niet vertrouwen,
hij is en blijft de ouwe.
Nu lacht hij met zonnegloren,
dan smijt hij hagelstenen om de oren."
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
t heeft ook wel wat zo met zijn allen wachten. Jullie hopen erop, ik ook, maar ik hoop dat het me langsgaat hahaha
Anders ga je een keer mee op een chase.. kan je misschien over je "angst" (als ik het zo noemen mag) overwinnen.
een uur geleden prikte de zon een gat, en nu is ze volop van de partij!
windstil en temp in de lift...
oostgroningen blijft lente vieren.
terwijl mn medelanders van onweer genieten
Weinig onweer in het land hoor en veel zon, en dat is zeer positief! Kan het goed opwarmen en dat is weer goed voor de buienpotentie.
Ik ga het zelfs opzoeken..
Weet niet of je beetje bekend bent hier in de buurt (wij wonen niet zo gek ver bij elkaar vandaan) maar ik ga richting Nijkerk om het te zien en foto's van te maken.
opwarmen heeft het de afgelopen weken genoeg kunnen doen!
ik wil nu gewoon een dikke knoepert van een onweersbui.
met heeeel veeeel neerslag! ben er écht aan toe!
-999,00? lijkt in mijn ogen eerder een vekeerde meting (Ik meen mij te herinderen dat de waardes ongeveer een uur geleden veel beter waren).