Richting stadshagen zie ik inderdaad nog donkere lucht
Ja (daar woon ik toevallig), ik zie de blauwe lucht ook, erg fell allemaal, richting kampen is de lucht lekker donker
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Off; weet iemand trouwens of er hier rond een uur of 03:30 nog onweer is geweest? Ik werd wakker van flinke regen maar was al snel weer weg.
Daarom heb ik ook nog hoop! En ondertussen wachten we op de nieuwe indexcijfers... nu al afhankelijk van de nieuwe tool
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Same here..
Maar kan het zo zijn dat ik echt een heel verkeerd beeld krijg als ik naar de radarbeelden kijk ? Het ziet er namelijk erg leeg uit...
Maar kan het zo zijn dat ik echt een heel verkeerd beeld krijg als ik naar de radarbeelden kijk ? Het ziet er namelijk erg leeg uit...
Nee, ik zie geen verkeerd beeld.. De eerste buien zijn al erg pittig te noemen en gaan zo ons land binnen, in Duitsland zitten nog genoeg kleine buitjes met de potentie door te groeien tot iets moois, ook voor andere delen van het land. Er kan zo van alles ontstaan. Geduld is een schone zaak!
volgens mij (correct me if i'm wrong) moeten we het juist hebben van buien die ontstaan. Dus die zie je nu nie op de radar.
komt nog wel geduld straks ontploft het
Oke thanks..
Ik ga zo op pad. Laptop telefoon en camera mee. Kan ik het nog volgen. | Gewijzigd: 28 april 2011, 14:43 uur, door Kres
Maar is ook een goed teken, dat de temp niet te ver daald voor wat nog komen gaat