Stuur er ook even één hierheen
edit : lekkere lucht buiten na die lange droogte | Gewijzigd: 28 april 2011, 14:05 uur, door jeroenelf
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ik schat toch de kans op onweer vooral groot in op de oostgrens en in België. De rest van NL moet het nog maar afwachten. Hopen dat de rest bewolking uit Duitsland wat zich boven ons bevind snel oplost. We hebben nog wel een kleine stijging van temperatuur nodig.
wat is de convectieve bewolking dan?
het donkergrijze?
het donkergrijze?
Hier een klein stukje uitleg: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=11797
haha klein stukje noem je dat...
Haha! Ik denk dat je niet de enige bent, de spanning stijgt inderdaad!
Ps. Jan, als ik naar die onweer index cijfers kijk, staan er allemaal grote getallen als 999 enz. Betekent dit dat ie aan het herberekenen is? Zo ja, hoe lang kan dit ongeveer duren? | Gewijzigd: 28 april 2011, 14:16 uur, door Stealth
af en toe weer een beetje er doorheen en warmt lekker op.
Vind die convectieve wolken in Duitsland zeer aantrekkelijk.
Hopelijk krijgen we mooie dingen te zien vandaag. Jammer dat het niet 25+ is dan zouden er ook
grote hagelstenen van 3cm en groter naar beneden kunnen komen. Hier hoop ik op en ga graag
achter zulke buien aan om te zien wat z'n buien doen.
Veel plezier alvast met wat komen gaat. Niet alleen vandaag maar de komende maanden.
Onderstaande foto moment van juli 2008 in Ermelo Gelderland.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ps. Jan, als ik naar die onweer index cijfers kijk, staan er allemaal grote getallen als 999 enz. Betekent dit dat ie aan het herberekenen is? Zo ja, hoe lang kan dit ongeveer duren?
Klopt, half 3 moet alles weer goed zijn