Ik ken het probleem. Morgen en overmorgen avond werken...
Die trekt net verkeerd langs zodat ik hem niet kan fotograferen (mn raam is aan de westkant). Maar misschien dat Alain of Marcel hem wel kunnen vastleggen, jullie krijgen ook wat meer mee van de bui.
Oja het is hier zelfs heel lichtjes mistig, dus de vochtigheid klopt inderdaad wel met het kaartje
Jammer genoeg heb ik niks kunnen vastleggen, ik was niet thuis op het moment dat die bui overtrok. Wel rond 19.15 een beste bui gehad, maar toen was ik in Sittard. Morgen en overmorgen ben ik vrij en dan hoop ik wel wat plaatjes te kunnen schieten, want ben van plan om te gaan rijden als het zich loont.
Misschien komt er straks nog wat aan vanuit Duitsland.
En alles wat hier komt nu, lost al op voor dat het in Noord Nederland is:s
Ja ik kan me er ook wel kwaad om maken, maar wat heeft het voor zin
we vallen vast nog wel een keer in de prijzen, wordt het morgen niet dan deze zomer maar
Ben in ieder geval zomer 12 juli 2010 nog niet vergeten
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik zag 'm net ook inderdaad. Bijzonder, zou je niet verwachten in deze setting! Duitsland is groot, heel groot, en ik weet niet waar deze bui ontstaan is. Opvallend is het sowieso.
Laat één ding duidelijk zijn, de 'twente bui' van afgelopen middag was er in ieder geval geen een.
[attachment=57544:ASIINWP_...427_2030.png]
Zou ik de website mogen waar je dit plaatje vandaan haalt, ben al tijdje op zoek
we vallen vast nog wel een keer in de prijzen, wordt het morgen niet dan deze zomer maar
Ben in ieder geval zomer 12 juli 2010 nog niet vergeten
Tuurlijk die datum weet ik ook nog;) Maar wil daar niet al te lang op teren:P We vallen gewoon te vaak niet in de prijzen! En dan zie je die Piet Paulusma met :'' Het noorden van Nederland houdt het morgen denk ik compleet droog ''. Met zo'n kop erbij! Nja dan baal ik gewoon !
www.knmi.nl/satrep
in midden duitsland nog een mcs http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/duitsland.html | Gewijzigd: 27 april 2011, 23:21 uur, door Mr.Jo
Je bedoeld die bui in omgeving Hannover, lijkt mooi op koers te zitten voor midden NL
in midden duitsland nog een mcs http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/duitsland.html
met onweer nu in flevoland