En komt waarschijnlijk richting Utrecht!
Die bui gaat Utrecht stad niet aan doen, waarschijnlijk de provincie niet eens, misschien dat het uiterste zuidoosten van onze provincie geluk heeft maar ik denk dat ie te zuidelijk gaat. Maar niet getreurd, morgen en overmorgen betere kansen voor de Domstad;)
De tuin heeft het hard nodig!
Ja misschien was ik wat te voorbarig.
Morgen idd betere kansen.
Veel plezier aan de mensen die nog wat van die pit meekrijgen.
Mwa, gezien de huidige setting en de actuele radarbeelden lijkt me dit een nieuwe cel (voorlopig niet zo significant) welke net naast de hoofdbui is ontstaan. Verder geen afwijkende trekrichting oid. Als je de loop van het afgelopen uur bekijkt (uiteraard zonder bliksem) zie je dat ze nooit 'samen zijn geweest'.
Overigens lijkt de activiteit er een beetje uit nu. | Gewijzigd: 27 april 2011, 18:23 uur, door marsel
Overigens lijkt de activiteit er een beetje uit nu.
Tsja, ik had het door. [schaammodus]Typte eerst voordat ik eerst ff ging kijken op de radar.[/schaammodus] Zag achteraf ook dat het een nieuw celletje betrof.
veel wate gevallen in korte tijd, dus de nodige wateroverlast..zag op twitter een foto, dat in enschede op sommige plaatsen hele stukken straat blank staan.
kortom een heerlijk begin van dit seizoen!!
Klopt dan zijn we het eens. Voor mij is het meer een tool van: 'Kan ik NU boodschappen doen zonder nat te worden?'
Dat denk ik wel fanatic ik ben alleen wel benieuwd of Apeldoorn idd een staartje meekrijgt zie wel in het noord oosten een donkere lucht aankomen