Ja ik zag het inderdaad. Maar het scheelt dat het nog geen 17.00 uur is, dus positief blijven. Wie weet wat er nog allemaal op de radar zal verschijnen. De verschillende onweer-indices zijn positief qua onweer, behalve de CAPE/LI, die werken niet zo mee.
Er kan vanalles gaan ontstaan, het hoeft niet af te hangen van de buien die je nu ziet. Zoals je misschien kan zien is er bij Drenthe ook het e.e.a. aan het ontwikkelen.
Ik ben echter echt onwijs benieuwd naar morgen. En natuurlijk of het 's middags of 's avonds komt, aangezien ik overal lees dat het ;s avonds weer droog is....
Alles blijft een kwestie van Afwachten!!!
Hij wordt idd erg mooi rood van kleur, helaas zal die de prov. Utrecht niet aandoen
gedurende 4 uur lang
maar volgens buien radar komt er niks
afwachten dus
Ik ben ook maar een leek, maar volgens mij kan buienradar niet zeer goed voorspellen wat er komt, omdat er zeer veel factoren meespelen.
Morgen met zn allen hopen!
En als het dan tegenvalt gaan we voor vrijdag.
En als vrijdag dan ook tegenvalt dan niet met zn allen gaan zeuren over dat het zuidoosten altijd geluk heeft, al zou ik dat soms zooo graag willen doen %$&#* limburgers!
Uiteindelijk blijft het toch 'of hopen' of discipline en met openbaar vervoer en een vouwfietsie je kansen vergroten
(voor den autolozen)
hah, ja cool!
Fijn he, ff zo'n opleving, al zou het geen drol opleveren, toch leuk
en wie weet ontstaat er nog wel veeeel meer
En het gaat ook wel erg rap met dit 'buitje', dat geeft de burger weer moed. Wordt gelijk ook weer een stuk drukker op het forum!
Klein maar krachtig.
Ter vergelijking, dat in ZO Nederland is 'maar' 5 à6 km hoog. En ik moet je zeggen dat het redelijk donker is hier.