Nieuwe run geeft wat betreft cape een lagere kans voor het westen, maar er spelen natuurlijk meer zaken een rol hierbij...
Maarja.. voor ons is de kans iets kleiner met onweer.. ik zie het wel weer
Ik heb geluk, ik werk morgenochtend tot 12uur, 's middags dus vrij en dus de hele dag kijken of er ook onweer langs komt
Overigens is mij al 1 ding opgevallen hier, wat gaat dat front/die wolken sloom zeg, snap nu ook dat er veel neerslag op 1 plek kan vallen, ben zo'n half uurtje buiten geweest en denk dat de wolken iets meer dan een halve kilometer zijn opgeschoten hier
Edit:
Vraagje aan Jan of aan de andere mensen die het weten, hoe vaak worden die indexcijfers geüpdatet? Ik ben namelijk zo'n schaap die als die eenmaal achter zijn computer zit dat om de 10 minuten gaat checken terwijl er nog geen updates zijn | Gewijzigd: 27 april 2011, 12:35 uur, door EdwardvG
Dat doe je goed! Worden om de 10 minuten ververst
Oh haha, dan had ik wel de goede timing te pakken inderdaad
Bij mij staat helaas de update van 10:50 nog op mijn scherm.
Zelfs met ctrl+F5 veranderd dat niet.
| Gewijzigd: 27 april 2011, 12:50 uur, door Serge
Bij mij staat helaas de update van 10:50 nog op mijn scherm.
Zelfs met ctrl+F5 veranderd dat niet.
Het zijn computers die het doorberekenen, kan wel eens wat mis in gaan. Zal dadelijk cq straks ongetwijfeld goed zijn
Dank je voor het antwoord, zal inderdaad ongetwijfeld wel weer goed komen!
Ik blijf wel vernieuwen
Omdat nu vandaag is en ik vandaag, dus nu, leef. En aangezien er berichten waren die eerder duidden op vandaag...
Maar goed. Zoals je aangeeft zijn de berichten voor vandaag doorgeschoven naar morgen blijkbaar.
Maar goed. Zoals je aangeeft zijn de berichten voor vandaag doorgeschoven naar morgen blijkbaar.
Nee topic was eerst voor 28 en 29 april, aangezien er gisteren ineens op de kaart stond dat er vandaag ook kansje was op onweer in het oosten heb ik het er maar bij gedaan. Voorlopig niets gewijzigd voor 28 en 29 april, sterker nog het is ietsjes beter geworden