Onweersdagen: 0
We vragen hier om neerslag.. de grond barst op heel veel plaatsen hier.
Als er dan ook nog onweer meekomt is het helemaal mooi
Dynamisch lijkt zaterdag iet wat voor te gaan komen, vooralsnog donderdag en vrijdag niet
Maar anders is het ook goe, kan ze meegenieten bij mama in bed!!
We gaan het weer afwachten wat het brengt, laatste kaart ziet er voor zeeland goed uit!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Östgewitter, m'n lievelingsonweer, uit de Oosthoek (m'n lievelingshoek), dat zou weer eens wat zijn
Meestal krijgt Arnhem van deze soort het hardst ervan langs qua onweer (windstoten is een ander verhaal, die komen uit het ZW weer harder aan). Althans, is mijn ervaring tot nu toe.
Lekkerder als wanneer jouw woonplaats genoemd wordt, zou niet meer stuk kunnen (A)
Maar, zoals gezegd, het is nog vroeg dus we wachten gewoon af. Maar ik ga dit uiteraard heel goed in de gaten houden
Nou hoop dat er komt. Laatste keer was 31 mei 2008 ja! Wauwie dat ging heftig!! Bijna 60 mm neerslag, 12 inslagen minder als km ver weg. 2 keer vlak achter ons huis! Wauw was zo gaaf. De ramen trilde toen zelfs( dubbel glas)
http://www.youtube.com/watch?v=HHCeoUU_WTE | Gewijzigd: 25 april 2011, 21:50 uur, door maarten89
Hoop dat het NH bereikt maar ostgewitter trekt meestal gwn heel nl door.
\
als nou het noorden ook een emmer water krijgt en onweer doe ik het ervoor het is hiet letterlijk zo droog dat elke druppel lijkt op een gloeiende plaat te vallen .
we gaan duimen ervoor .
Ik ook niet! Altans, niet dat ik me kan herinneren