Ik had een ander argument. Groen wordt vaak ook gebruikt voor iets dat 'doorgaat' en rood voor 'stoppen / niet door gaan'. Het gaat hierbij om onweersverwachtingen, dus als die kans op onweer groot is, gaat wat mij betreft het stoplicht op groen.
lijkt mij nogal amateuristisch...
rood is de kleur van extremen, een waarschuwend signaal.
ik rij toch ook niet door rood, en stop voor groen?
Het is maar hoe je het bekijkt, een groen signaal geeft meestal aan dat iets goed functioneert (in dit geval dat bepaalde parameters de juiste waardes hebben om een proces op gang te brengen). Maar misschien bekijk ik het teveel door een technische bril en associeren veel mensen zoals jij onweer met gevaar, in dat geval is rood het meest logisch.
yep dat is dus ook mn standpunt.
kijk, onweer is voor mij ook groen licht om in mn auto te springen met camera.
maar ik zie dan liever een rode balk. waarschuwend.
onweer is immers levensgevaarlijk.
De discussie is al geweest en er is al gekozen, dus klaar zo. Of jij trouwens stopt voor groen en doorrijdt bij rood zou ik niet weten, dat weet je zelf het beste. Als ik je een tip mag geven... stoppen bij rood!
Wat de kleuren betreft, ik trachtte mee te denken. Voor mij persoonlijk maakt het echt niet uit hoor, al wordt het geel met paars. Hetgeen waar het hierover gaat is voor mij een extra hulpmiddel, het leukste bij onweerskansen is het zelf bepalen van de kansen door de kaarten erbij te pakken en de waarden in formules te zetten en wat old-school rekenwerk te doen.
Is het mogelijk dat de Indexcijfers voor onweer te koppelen aan het totaaloverzicht onder "weer"?
Is het mogelijk dat de Indexcijfers voor onweer te koppelen aan het totaaloverzicht onder "weer"?
Heb even gekeken met IE8 en nergens last van. Ondanks dat alles door onze centen betaald is vind ik wel dat ze betere spullen moeten aanschaffen
LOL....troost je, je bent de enige niet
http://www.nu.nl/binnenland/2547459/agente...ct-systeem.html
GRR prutsers bij de overheid! Maar toch bedankt voor het kijken Jan.