Ben wel benieuwd waar deze data en cijfers dan vandaan komen
Gewoon vanuit soundings die online beschikbaar zijn, je zult af en toe (meestal tussen 14.00uur en 14.15uur) afwijkende data zien. Dit geldt ook voor in de nacht rond 02.00uur, dit komt dan doordat alles opnieuw berekend wordt
Ik weet niet of het veel werk is, maar wellicht handig voor jullie als dit gegeven als *tekst-note er bij wordt geplaatst. bijvoorbeeld rechtsonder, onder de plaatsnamen.
Niet dat het mij boeit hoor, maar wellicht scheelt het voor jullie veel posts van hardleerse en nieuwe forumleden die dan rond 14:00 en 02:00 bij jullie aankloppen dat de data niet klopt
just a thought.
Nogmaals, erg nuttig programmatje! Zal mij niks verbazen als commerciele weer-websites zullen aankloppen. Bravo!
maar dan toch even wat kritiek... kloppen die cijfers allemaal wel ???
TT index staat voor Rotterdam op Overal zwaar onweer.....
denk niet dat dit gaat kloppen.... 697Kj dus ik vraag me af of er onweer mogelijk is hier....
Maar mijn complimenten,....kan ook een foutje zijn natuurlijk......
maar dan toch even wat kritiek... kloppen die cijfers allemaal wel ???
TT index staat voor Rotterdam op Overal zwaar onweer.....
denk niet dat dit gaat kloppen.... 697Kj dus ik vraag me af of er onweer mogelijk is hier....
Maar mijn complimenten,....kan ook een foutje zijn natuurlijk......
Alles klopt gewoon, waardes die gemeten worden zijn realtime waardes. Dit zijn indicaties voor wat betreft onweer. Je kan ook wel een cape van 3000 hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk tot onweer komt. Komen nog wel meer factoren bij kijken
Klopt natuurlijk als een bus wat je zegt, enkel de tekst is dan misschien nog een beetje 'misleidend' door dingen te zeggen als 'overal onweer', maar dat kan altijd nog in de komende dagen/weken verbeterd worden. Keep up the good work. | Gewijzigd: 24 april 2011, 23:56 uur, door Hans-F
Maar van één station verbaast het me dat die er niet op voorkomt; Den Helder. Den Helder (De Kooy) is één van de oudste stations van het KNMI en tot 1906 zijn al gegevens te verkrijgen van dit station op de website van het KNMI.
Is er iemand die weet waarom dit is. (Zeg me niet dat er geen onweergegevens verstrekt mogen worden omdat het een militair gebeid is... )