Voor het gemak heb ik er een korte legenda onder geplaatst, zodat duidelijk is wat de getallen precies betekenen.
Binnenkort zet ik hier ook wat grafiekjes bij, zodat je kunt zien hoe de afgelopen uren de diverse indices zijn gewijzigd. Ik wilde niet langer wachten met online zetten, want Jan werd erg ongeduldig en de komende dagen schijnt er wat onweer her en der voor te kunnen komen.
Bij de totals totals: > 56 Nu is het absoluut tijd om weg te wezen! Lol!
Edit: Even wat weggehaald en naar onweertopic verplaatst. | Gewijzigd: 24 april 2011, 14:22 uur, door Tyshane
Vrijwel datzelfde vroeg ik ook aan Jan (Want ik ben ook geen expert). Hij vertelde dat een enkel getal niet genoeg is. Meedere indexen moeten "hoog" staan, wil er iets van betekenis gaan gebeuren.
Nee, de data voor België hebben nog niet beschikbaar. Zodra deze er is, zal ik het toevoegen aan de site.
Overigens loopt de zaak nog al uit een waar door je nog altijd gezond verstand moet gebruiken.
Voor het gemak heb ik er een korte legenda onder geplaatst, zodat duidelijk is wat de getallen precies betekenen.
Binnenkort zet ik hier ook wat grafiekjes bij, zodat je kunt zien hoe de afgelopen uren de diverse indices zijn gewijzigd. Ik wilde niet langer wachten met online zetten, want Jan werd erg ongeduldig en de komende dagen schijnt er wat onweer her en der voor te kunnen komen.
Fantastisch mooie aanvulling
Dank je Basch,o-o zorgt toch maar weer goed voor ons weer-mannetjes en -vrouwtjes
Dat moet sowieso,wat je wel kunt zien zo is hoeveel parameters er gunstig/ongunstig zijn en dat geeft al een aardige indicatie.Alle parameters gunstig -> pak je camera maar
Overigens loopt de zaak nog al uit een waar door je nog altijd gezond verstand moet gebruiken.
Wellicht ligt dat aan de lage dauwpunten, zodat er minder snel wolken ontstaan 8 graden is de lucht pas verzadigd!! moet je nagaan, das wel een groot verschil (dus een erg droge lucht)
Mijn (on)weer foto's : Foto's