gr
Calliep
Laat even weten wanneer ze haar rooster krijgt dan zou ik er rekening mee kunnen houden.
Thanks !
maar weet niet wanneer.. maar ik verwacht wel de komende week..
Zal in ieder geval vragen of ze er morgen nog een keer achteraan wil gaan.
gr
hoop dat ik nog op de lijst sta, maar als ik zo kijk naar de binnengekomen betalingen hoef ik daar niet bang voor te zijn denkik .
Greetzzzz
EDIT: O wacht t'is weekend dan doet ING niet aan overmaken.. Is het erg als het Maandag aankomt? Het is echt voor 110 % zeker dat ik mee kan namelijk.
EDIT: O wacht t'is weekend dan doet ING niet aan overmaken.. Is het erg als het Maandag aankomt? Het is echt voor 110 % zeker dat ik mee kan namelijk.
Is prima hoor, ik laat hem nog vandaag open staan ondanks dat het 1 Mei is maar ivm mijn drukke tijden nu (moet nog een recensie schrijven, foto's bewerken voor 3voor12) en mijn vader is vandaag jarig dus die drukte word ff teveel zo'n beetje.
Morgen sluit ik alles, laat ik via Bas een namenlijst publiceren en ga ik MC verder contacteren. Volgens mij heb ik nog niet van iedereen zijn/haar Email-adres ... Hier vroeg MC specifiek naar, graag even via PB aan mij doorzenden.
Morgen sluit ik alles, laat ik via Bas een namenlijst publiceren en ga ik MC verder contacteren. Volgens mij heb ik nog niet van iedereen zijn/haar Email-adres ... Hier vroeg MC specifiek naar, graag even via PB aan mij doorzenden.
Gefeliciteerd met je vader. Heb eigenlijk nog een vraagje. Krijgen we per e-mail nog iets van een bewijs van betaling die je uit moet printen en 10 juni mee moet nemen?
Groetjes, joris
Gefeliciteerd met je vader. Heb eigenlijk nog een vraagje. Krijgen we per e-mail nog iets van een bewijs van betaling die je uit moet printen en 10 juni mee moet nemen?
Mogen er trouwens ook foto's worden gemaakt?
Groetjes, joris
Mogen er trouwens ook foto's worden gemaakt?
Groetjes, joris
Bewijsje: Ga ik even navragen aan Bas
Foto's: Overleg ik even met MC.
MC moet voor een bepaalde datum (uit mijn hoofd de 15e) de aantallen weten dus dan zul je apart van de groep even moeten betalen denk ik... Heb er nog 1tje (via PB) die dit lot staat te wachten denk ik.
Dat is nu net het probleem, ik weet niet van te voren of dat wel zal lukken, anders regel ik wel even mijn plaatsje tegen die tijd bij Meteo-Consult