Let op: De inschrijvingen zijn gesloten, u kunt zich helaas niet meer aanmelden voor deze workshop.
Datum: Vrijdag 10 Juni 2011
U kunt Meteo Consult als volgt bereiken:
Meteo Consult B.V.
Agro Business Park 99-101
6708 PV Wageningen
Postbus 617
6700 AP Wageningen
---
T: 0317 399 800
F: 0317 423 164
E: info(at)weer.nl
---
Tijd: 19.30-22.00u (Let op! Kom ruim op tijd)
Presentatie: Reinier van den Berg
Kosten: 49,- Per persoon inclusief BTW
Inhoud van de workshop
o hoe ontstaan tornado's en wat zijn de gevaren en de gevolgen
o windhozen en tornado's in Nederland
o uitleg over ontstaan van onweer
o boeiend en persoonlijk beeldverslag (met eigen filmmateriaal) van onze tornado-expeditie
Uiteraard is er genoeg ruimte voor vragen en discussie tijdens en na de workshop. U wordt ontvangen met koffie/thee en iets lekkers en tussendoor is er nog een keer pauze. Na afloop nemen we een kijkje achter de schermen in onze 24-uur operationele weerkamer, radio- en Tv-studio.
Elke deelnemer krijgt bovendien een maandaccount op het softwarepakket Weerbeeld® waarmee je zelf thuis op eigen PC de regionale weersverwachting kunt opvragen en presenteren.
Dit alles word gedaan dmv een kleurrijke powerpointpresentatie en daarnaast ontvangt u ook het 200 pagina's tellende weerboekje.
Let op: We hebben geen aparte avond voor alleen Onweer-Online leden. Reinier kan alleen 10 Juni en verder zou het anders alleen maar meer richting Juli worden. Aangezien dit in de richting van de vakantietijd gaat wil ik definitief een datum plannen. Geen aparte avond dus. Meteo-Consult gaat er vanuit dat we met 15 man aanwezig zullen zijn, we zitten inmiddels op meer personen. Echter na betalingen zal ik MC hierover nog contacteren over de juiste aantallen.
Betalingen kunnen gedaan worden (na overleg met Bas) via de Onweer-Online rekening: 39.38.51.133 t.n.v WIQ. LET OP vermeld ook je profiel cq forumnaam en workshop Meteo-Consult
Betalingen moeten VOOR 1 Mei binnen zijn dit ivm de tijdsdruk. Mochten er onverhoopt nog wat problemen zijn met betalingen laat dit dan via een PB even weten dan kan ik hier rekening mee houden. Na 1 Mei is de toezeggingslijst dus definitief en weet ik exact hoeveel mensen er mee gaan.
Onderstaand de lijst met geinteresseerden. De lijst met namen is nog van het vorige topic dus mocht je nu niet meer kunnen op deze datum of wil je toch mee maar sta je niet op de lijst laat het dan nog even weten.
Namenlijst:
Deelnamelijst volgt zo spoedig mogelijk.
Na 1 Mei verdwijnen er wellicht namen uit deze lijst en dit is dan meteen de definitieve lijst van mensen die de workshop zullen volgen. Mocht je betaling binnen zijn word je naam onderstreept dat je betaald hebt.
Op naar een geslaagde dag. Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.
p.s: Ik ben geen moderator in dit gedeelte, kunnen de modjes dit onderwerp aub even sticky maken. | Gewijzigd: 2 mei 2011, 13:11 uur, door Kevin
Daniel
Prima! is gedaan. Ik heb er zin in!
Nog iemand uit Fryslân om mee te poolen? | Gewijzigd: 20 april 2011, 22:23 uur, door JPP
In ieder geval maak ik voor twee z.s.m. geld over aan Baschh. Mits ie er geen bier van koopt natuurlijk
MC stelt een limiet van 20 mensen in. Nu kan het dus nog.
Groetjes Joris
Op de lijst staan nu al flink wat namen, echter ik ben nog steeds van mening dat waarschijnlijk niet iedereen die op die lijst staat kan en of betaald dus ik zou zeggen wie het eerst komt....
Ik zal de komende dagen even de balans opmaken.
Fijn om te weten of ik met deze betaling van vandaag definitief op de lijst staat.
Heb er zin an!, ook leuk om eens wat o-o'ers te ontmoeten.
In real life heb ik overigens veel minder de drang om te klieren/irriteren hehe
Graag via PB of dit topic je email adres doorgeven. Sommige mailadressen heb ik inmiddels al.