Oh trouwens, uw fotograaf ging ook nog eens slachten... (laatste foto)
Ik heb heel erg veel duitsers daar gezien o.a mit bradwursten und pommes. Ah so und aber naturlich orange river (oftewel sinas) ... en een of ander vies uitziende soort bier.
Ben jij dan duits ofzo? Nee de Makana-Mede stand heb ik niet gezien. Dat podium wel.
@Tyshane: Ik kijk zo omdat een ''monster'' (whaha ja zo zag ze eruit) zei dat ik boos moest kijken, en dat kan ik dus NIET! | Gewijzigd: 19 april 2011, 13:34 uur, door Kevin
Ben jij dan duits ofzo? Nee de Makana-Mede stand heb ik niet gezien. Dat podium wel.
@Tyshane: Ik kijk zo omdat een ''monster'' (whaha ja zo zag ze eruit) zei dat ik boos moest kijken, en dat kan ik dus NIET!
Bij de ingang van het park stond een grote witte tent waar je flessen mede kon kopen, met daartegenover een klein proeverijtje. daar kon men de flessen kopen die ze mee naar huis konden nemen (slijterij) op Walhalla (podiumveld) stond een wat kleinere stand (we hadden prima zicht op het podium) waar ze kleine flesjes mede verkochten om gelijk op te drinken. Kleine wit-glazen flesjes van 350 ml. Je hebt vast wel wat lege op het veld zien liggen. Mijn mede-crew droeg zwart-rode jurkjes en ikzelf had een blauw shirt aan en een porto om mijn nek, waar ik overigens gek van werd. Heb heel de fair niet mee gekregen... wel lekker staan te verkopen met de Pirate Mead Crew.
Why do they call us pirates? Because we HARRRRR!
Zaterdag ga ik na een concert van mijn favoriete elfje:
:)
Daniel
Zaterdag ga ik na een concert van mijn favoriete elfje:
:)
Daniel
Ik kan me voorstellen dat je dat heeeeeeeel vervelend vindt | Gewijzigd: 23 april 2011, 16:05 uur, door MarkNL
Die liliputter van 40 cm moet het verdomde warm hebben gehad in zo'n pakkie, hehehe
Jan schijnt er trouwens ook rondgelopen te hebben. Die was aan het flyeren als thundergod Thor.
Je andere hobby blijkt nu ook helemaal openbaar Jan!, hier de primeur!, hehe
| Gewijzigd: 19 april 2011, 20:20 uur, door pyro