Basch. Jan, dit is echt top! Waardevolle toevoeging!
Overigens heb ik voor hier de waarde 56 qua Totals Totals, significante kansen. 'Wegwezen dus!' Wat de indices voor hier betreft, even rekening houdend met dat het niet om de enkele maar om de combi indices gaat; behoorlijke kansen hier. We gaan het zien. | Gewijzigd: 24 april 2011, 14:24 uur, door Tyshane
Geniaal! Hier kunnen we veel nauwkeuriger voorspellingen mee doen!
Het blijft een kansenverwachting, het kan dus nooit met zekerheid gezegd worden. Check de voorgaande link van Jan, dan kan je zelf een inschatting maken hoe groot de kansen op onweer bij jou in de buurt zijn.
als ik hier naar kijk als absoluut leek op dit gebied dan zou vlissingen ook weer redelijke kansen hebben op onweer
mocht ik dit verkeerd zien kan iemand mij dan even corrigeren
mocht ik dit verkeerd zien kan iemand mij dan even corrigeren
Het is niet handig naar 1 index te kijken, maar als je het combineert en de meeste geven goede kansen aan, dan kan je daaruit concluderen dat de kansen groot zijn. In jouw geval ziet het er goed uit. Maar begrijp; dat is volgens de indices van nu. Dat kan dus anders worden, het blijft dus een kansenverwachting...
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Op dat plaatje zie ik dat niet in ieder geval. En als ik klik is het geen animatie...
bedankt voor de reactie wil meer leren op dit gebied dus vandaar mijn vraag.
ik begrijp dat het kansen zijn niks is immers zeker met het weer en alles kan ineens
veranderen maar gaan hopen op het beste.
gisteren een mooi schouwspel gehad in ieder geval.
nu weer lekker terug in het zonnetje en zoeken naar de eerste wolken hahaha
ik begrijp dat het kansen zijn niks is immers zeker met het weer en alles kan ineens
veranderen maar gaan hopen op het beste.
gisteren een mooi schouwspel gehad in ieder geval.
nu weer lekker terug in het zonnetje en zoeken naar de eerste wolken hahaha
You're welcome. Ik ga ook maar eens naar buiten. Klaar met werk achter de laptop. Buiten maar eens in real life van het weer genieten, dat is toch het beste. Hopen dat later onweer als verrassing nog langs komt!
Kijk maar ff op sat24.com/nl. Je ziet als je goed kijkt wat ontstaan op de utrechtse heuvel rug (echt de laatste 3beelden) en friesland | Gewijzigd: 24 april 2011, 14:55 uur, door jeroenelf
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ik zie een heel klein vlekje maar dat is bij lange na nog geen Cb, dat zijn behoorlijk grote jongens hoor.