Het spijt me zeer dat ik een plaatje dubbel heb geplaatst. Sorry sorry sorry. Ik heb het meteen na jouw reactie gelezen te hebben gedelete. Hoop dat dit goed genoeg is. Weet niet hoe ik mijn fout verder nog kan goedmaken. Het spijt me. Verder zal ik voortaan alles posts goed doorlezen zodat deze enorm domme fout niet meer voor zal komen.
---
En nu ontopic; jammer verder weinig spannends van betekenis geworden, zal de komende dagen vast niet beter worden qua kansen. Maar las iets over eind april. Dan gaan we daar maar eens onze zinnen op zetten!
Dankzij een hoge drukgebeid boven Oost-Europa hebben we bovendien hoofdzakelijk oostelijke wind, waardoor er nauwelijks buien vanaf zee het land opdrijven.
Maak er trouwens maar een hogedrukblokkade van, met constante hogeluchtdrukaanvoer vanaf de Azoren
Ok cool! In Zeeland onweert het dus die bliksems zie je vast. Wel leuk om dat te aanschouwen vanaf je dakterras!
Heel gek.. Het waait helemaal niet en zie elke minuut wel een flits, maar het raakt nog niet de grond.. Is niet heel ver weg en zie ook niks op de radar..