Ja maar er is nog kans voor vandaag, dit bericht is voor Tilburg.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hier en daar een paar Cu'tjes aan het zwerk hier maar totaal geen tekenen die op eventuele doorgroei zouden wijzen, de boel is toch wat te droog. Wellicht eind volgende week weer hernieuwde kansen. | Gewijzigd: 23 april 2011, 17:40 uur, door marsel
Het lijkt wel een schilderij van herman brood met een dip of depressie. dat het boven belgie zit kan ik er niet van maken. maar zal best. daar meenste kans.
@ wiggelrode gisteren was je ook al zo negatief terwijl er goed aangegeven is zeker niet iedereen onweer krijgt.
Onweersdagen: 0
@ wiggelrode gisteren was je ook al zo negatief terwijl er goed aangegeven is zeker niet iedereen onweer krijgt.
Positief zijn mensen met onweer boven hun hoofd.
Negatief zijn mensen met geen onweer boven hun hoofd.
Volgens mij komt het van de enorme positieve ladingen die ontladen worden. Maar we kunnen allen opmerken dat de kans waar het voorspeld wert nog kleiner is dan gisteren. en na gelang de dag ten einde loopt lost het onstabiele weer op.
toch wel hele mooie kansen!
NL is groter dan alleen Den Bosch
Volgens mij blijft het allemaal in Be hangen
wij zullen het toch van de zomer onweders moeten hebben.
Klapbam
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Volgens mij komt het van de enorme positieve ladingen die ontladen worden. Maar we kunnen allen opmerken dat de kans waar het voorspeld wert nog kleiner is dan gisteren. en na gelang de dag ten einde loopt lost het onstabiele weer op.
Daar heb ik geen last van hoor, ik hoop natuurlijk ook dat hier onweer langs/over komt, maar ik blijf ook realistisch dat dat zeer waarschijnlijk niet gaat gebeuren, en toch heb ik er nog lol in.
Er komt ooit nog wel eens een mooie bui over je heen, gewoon positief blijven en duimen maar!
Mee eens. Je moet wel realistisch blijven. Zeker in deze situaties moet alles vanaf onderaf komen aangezien er in de bovenlucht niets van hulp geboden wordt. Aangezien dagelijkse gang inmiddels op z'n retour is...naja, dat proces kennen we inmiddels wel. Het valt me op dat hier vrij veel mensen vaak op een roze wolk leven en soms realiteit uit het oog verliezen.
Voor NL is het namelijk op een kleine kans in Limburg na gewoon klaar. | Gewijzigd: 23 april 2011, 18:04 uur, door marsel
Dat gaat, ben ik bang, niet meer gebeuren. Zeker niet zo ver naar het noorden als jij en ik zitten. Als er nog wat ontstaat zal dat in België zijn, of het uiterste zuiden van ons land.
[Plaatje sat24]
Misschien gaat het toch nog gebeuren Chiel