geldig van: zaterdag, 23. apr 2011, 14:00 uur
geldig tot: zondag, 24. apr 2011, 03:00 uur <===== geldig voor Noord-Holland
Dan nu al miepen dat ze het al verwacht hadden dat er niets kwam, altijd hetzelfde....
middag is bijna voorbij, en ik heb welgeteld 1 stapelwolk gezien + geen stapelwolken, ook geen regen, en al heel zeker geen onweer !! | Gewijzigd: 23 april 2011, 17:08 uur, door gerard van den brink
geldig tot: zondag, 24. apr 2011, 03:00 uur <===== geldig voor Noord-Holland
Dan nu al miepen dat ze het al verwacht hadden dat er niets kwam, altijd hetzelfde....
ik zal niet veel zeggen hoor maar morgen hebben ze het helemaal over niks
dus vind ik het netjes waar ze dat vandaan halen
maar ja we zullen het zien | Gewijzigd: 23 april 2011, 17:13 uur, door pietjelol
zo'n beetje boven tilburg zit nu een smalle uitgerekte wolkenbank met wat kopjes erboven met een beetje fantasie
zou er een cumelus castelanus in herkenbaar zijn
waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig tot: zondag, 24. apr 2011, 03:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Vanaf Zaterdag middag en namiddag wordt het risico op onweer met zware regenval en zware windstoten groter. Op Zondag morgen wordt de kans op buien en onweer nog kleiner
noodweercentrale
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig tot: zondag, 24. apr 2011, 03:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Vanaf Zaterdag middag en namiddag wordt het risico op onweer met zware regenval en zware windstoten groter. Op Zondag morgen wordt de kans op buien en onweer nog kleiner
noodweercentrale
Dat staat er mooi. Zondag Morgen word de kans op onweer nog kleiner. dan vooraf gaande melding
Aan voorpret net als een dooie mus heb ik niks aan. men kan wel positief zijn maar als je kan zien dat er niets van komt zou je je zelf voor de gek moeten houden.