Ik bof echt dat mijn kwaliteit van mijn gsm-camera nog goed is voor een gsm. (overdag toch)
Wie weet zien jullie vanavond mijn 2de reeks foto's
Idd: KMI zegt niets . Had daardoor mijn hoop al wat opgegeven .
Moet wel werken dat is wel jammer ...
Zal hier vandaag weer geen onweer komen?
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Zal hier vandaag weer geen onweer komen?
Volgens PP Geen onweer/regen ook in het zuiden niet veel meer. vanaf woensdag kans op wat regen. en dalende temp. wat later in de week weer wat gaat oplopen. en steeds oosten winden.
Moedeloos word je van dit weer. zo vroeg int jaar. en dan ook nog minimaal kans op onweer/regen.
21,3GR En zonovergoten dor droog saai weer.
Citaat van wiggelrode, zaterdag 23 april 2011, 11:38 uur Moedeloos word je van dit weer. zo vroeg int jaar. en dan ook nog minimaal kans op onweer/regen. 21,3GR En zonovergoten dor droog saai weer.
Moedeloos? Ik had ook graag een paar regen en onweersbuien gehad, maar daarnaast enorm aan het genieten van de zon!
Moedeloos word je van dit weer. zo vroeg int jaar. en dan ook nog minimaal kans op onweer/regen.
21,3GR En zonovergoten dor droog saai weer.
Moedeloos? dor saai weer?! Nounounou, ga jij eens snel even die sneeuwmagneet voor aankomende winter fixen, kssssst!!
Moedeloos? Ik had ook graag een paar regen en onweersbuien gehad, maar daarnaast enorm aan het genieten van de zon!
Van zon geniet ik nooit. omdat ik die felle bakenbraad temp. verafschuw. ontstuimig ruig weer daar voel ik me beter in thuis. maar onweer e.d alhier is meenstal ver van mijn bedshow. en vooral deze kans op onweer is minimaal. dat is als er een front door komt anders. maar het hoog is een opruimer en breekt het activerende snel weer af. wel is de lv 20% hoger dan gisteren nu 51% gisteren 31%. van mij mag het een nacht goed regenen en onweren.
Kraak helder en zeer warme wind. gisteren om deze tijd al stapel wolken en afscherming van de zon.
Nee toch net vanavond bbq.
------
nu prachtig mooi warm weer. beetje wind.. en geen wolkje aan de lucht.
gr marieke
En onweer tijdens de BBQ, is ook gezellig
effe beetje offtop
maar effe een lekkere klapper, zet je even op andre gedachten dan dit eentonige weer
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait