volgens mij gaat de zomer nogal tegenvallen kijken naar vorig jaar was het ook vroeg warm
Heerlijk om dit allemaal weer een beetje te lezen en te volgen...
In Zwolle trekt het nou na een mooie dag met zon ook een klein beetje dicht en het begint zachtjes te waaien.
Maar ja ik hou mezelf voor de gek geloof ik want als ik het zo lees hoef ik hier niks te verwachten.
Nou ja ben inmiddels voorbereid: heb sinds een week een ipad 2 dus de stekker van de router kan er uit met onweer(kijken of we hem dit jaar heel kunnen houden...)
Heb gelijk van de telefoon maar een wifi hotspot gemaakt dus kan nou mooi alles volgen
@ Arjanbruggink: Beetje late reactie maar zat dat weekend inderdaad op de aelderholt....
Dat zegt volgens mij helemaal niet zo veel, Ik dacht vroeger ook altijd dat het alleen kon onweren als het echt heel erg broeierig kon zijn, de tijd heeft geleerd, dat onweer elk moment kan zijn. In Februari was hier al de eerste onweersklap en toen was het niet warm. Het klimaat veranderd in een rap tempo, en echt er van uitgaan dat alleen met +30 graden onweer kan ontstaan is niet meer van deze tijd lijkt mij. Onweer hoeft ook niet altijd verkoelend weer te brengen. Het is nog steeds warm buiten, het is geen eens donker en toch rommelt het daarboven. Het onweer wordt alleen maar leuker nu, want het kan elk moment zijn, zoals nu.
toch nog flinke knallen gehad en een lekker pittige regen bui.
Het doet de grond goed zullen we maar zeggen.
Om me heen nog wel diverse knalle maar denk dat het weer ff over is voor vandaag hier.
was wel ff lekker om weer de eerste onweerknallen te horen voor nieuwe seizoen
Denk dt we een paar hittegolven tegemoed gaan zien.
Voor deze discussie kunnen jullie terecht in het lentetopic
Hier gaat het over de onweerskansen van 21, 22 en 23 april
Gaarne ontopic blijven. | Gewijzigd: 22 april 2011, 19:10 uur, door Marga
Hier gaat het over de onweerskansen van 21, 22 en 23 april
Gaarne ontopic blijven.
*476 bericht en derest over het hoofd gezien zekers. maar geeft niks brederug en kan best over boete kleden. eentje moet toch een dader zijn.
Edit Marga: Niets over het hoofd gelezen hoor. Het was gewoon tijd om in te grijpen Niets persoonlijks | Gewijzigd: 22 april 2011, 19:23 uur, door Marga
klopt. Helaas alleen nog een beetje regen. Maar de eerste onweer'dag' is een feit int westland! Helemaal Goud.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.