Tuin = stofzooi. Binnen : ook stuifzand.
De lucht : intens smerig.
Dus ik doe vast een regendansje !
Eigenwijze kids die toch gaan barbequen : mama heeft ze gewaarschuwd !!!!!
Het komt bij ons uit ZO richting......
Heeeee wat gek, meestal zie ik de buien aankomen vanuit mijn uitkijkpost dakkapel.
Tussen de huizen door uit ZW richting !
Terug naar het onderwerp onweer, het is vrij benauwd, zowel in de zon als uit de zon, echt helder is de lucht hier niet, verwacht hier dan ook niet meteen nu een onweersbui. Zag wel in de richting van belgie dat daar al onweer is gesignaleerd en dat dat dus naar Limburg en Brabant trekt waar het KNMI idd ook code geel afgeeft. | Gewijzigd: 22 april 2011, 15:56 uur, door chaser
Terug naar het onderwerp onweer, het is vrij benauwd, zowel in de zon als uit de zon, echt helder is de lucht hier niet, verwacht hier dan ook niet meteen nu een onweersbui. Zag wel in de richting van belgie dat daar al onweer is gesignaleerd en dat dat dus naar Limburg en Brabant trekt waar het KNMI idd ook code geel afgeeft.
nou ik weet het niet hoor volgens mij zit het er niet in voor vandaag in den bosch.
p.s. is toch gezellig die verhalen erbij over bbq enzo
kom terug rode puntjes!
er onstaan alweer nieuwe..
maar ook deze zullen niet al te lang duren..
voorbereiding om morgen en overmorgen:D
Ik ga vandaag niet barbecuen. Mag ik dat van jou wel vermelden?
---
Goed; terug naar het onderwerp. Flink warm hier en de eerste cumulus-wolken verschijnen. Zomers sfeertje, wat eigenlijk wel hoort te eindigen met een paar flinke klappen, al is het alleen maar regen. Heb er wel goede hoop op!
mooie bloemkoolwolken & een aambeeld daarnaast met een donkere bodem & daarboven een blauwe hemel