Daar kun je alle meldingen zien.
Voor Raleigh was er trouwens een Tornado Emergency uitgegeven, dat is een soort 'super tornado warning'.
Daniel | Gewijzigd: 17 april 2011, 00:25 uur, door KnightDoppler
Daniel
Daniel
ai das niet best, laten we hopen dat het echt hierbij blijft, worden die mensen wel gewaarschuwt ?
Ook zie je dat mensen buiten tornado alley waarschuwingen nog wel eens negeren omdat ze denken dat het wel los zal lopen.
Het systeem schuift gelukkig snel de oceaan op nu, maar vrijwel elke bui die onstaat heeft nog sterke rotatie, net weer bij Isle of Wight en Gatesville.
Al met al een historische outbreak deze drie dagen...
Daniel
Ook zie je dat mensen buiten tornado alley waarschuwingen nog wel eens negeren omdat ze denken dat het wel los zal lopen.
Het systeem schuift gelukkig snel de oceaan op nu, maar vrijwel elke bui die onstaat heeft nog sterke rotatie, net weer bij Isle of Wight en Gatesville.
Al met al een historische outbreak deze drie dagen...
Daniel
Oke, zie wel op de radar dat het vrij stabiel blijft, maar wat betreft waarschuwingen negeren, als ik de nieuws zou zien wat een tornado kan aanrichting, dan zou ik me wel twee keer bedenken om het te negeren.
en het gerucht gaat dat er 2 van kinderen zijn, maar dat was nog niet bevestigd...
wat een bende is het daar zeg.