Beste,
Hierbij presenteer ik u al mijn foto's (volgen er meer) die ik tot nu toe heb gemaakt met mijn nieuwe camera.
De Canon EOS 1000D + 18-55 kit.
De meeste foto's zijn gemaakt in de AUTO modus, sommige daarentegen zijn wel gemaakt in M functie. (vooral de donkere foto's, zoals bijvoorbeeld op 4 april). (Ja, schande, kan niet eens herinneren verder welke ik ook alweer op M had gedaan xD)
Hierbij de foto's:
29 maart 2011
30 maart 2011
1 april 2011
2 april 2011
4 april 2011
6 april 2011
Qua zoom, zoals je bij de eerste foto mist en de laatste 2: heb nog geen geld om een telezoom lens te kopen helaas.
Qua belichting, zoals je bij de eerste foto van 2 april ziet: heb nog geen geld voor een zonnekap of filter.
Ik weet dat die 2 punten nog niet echt helemaal goed zijn. De rest, moet men me even attent op maken, misschien. (Kan niet goed tegen slecht kritiek, maar soms is het nodig).
Alvast bedankt en graag tot de volgende keer weer:)
M.v.g. Herdervriend
eerste foto ziet er heel goed uit!
Probeer iets meer te spelen met je belichting en zo min mogelijke op AUTO te schieten voor nog meer resultaat!
Gewoon een dagje op pad en alleen maar oefenen met iso's diafragma's en sluitertijden. op 't einde van de dag foto's gaan je foto's steeds verder vooruit!
good luck! | Gewijzigd: 11 april 2011, 09:19 uur, door Fanatic (Arnhem)