http://www.onweer-online.nl/medewerkers/
maar wat wil je voor geschiedenis weten ?
Wanneer zijn jullie begonnen?
Wie is er begonnen?
Wanneer kreeg de website een groeispurt wat betreft leden?
Zulke dingetjes.
Ik vul in dat de boel als een crappy website zonder forum etc. begon. Het moment dat er iemand genoot, dat het eindelijk lukte om buienradar binnen zijn weerwebsite te embedden.
Zulke dingetjes.
Waarschijnlijk spreek ik voor een grote groep mensen die o-o niet anders kent dan dat het nu is.
Als 1 van jullie daar een stukje over schrijft hebben jullie iig mij als lezer
Leuk om er elk jaar wat bij toe te voegen (aantal nieuwe leden, aantal nieuwe abbonees, aantal gebande leden die 2 x hetzelfde youtube filmpje hebben geplaatst , etc etc.)
http://www.onweer-online.nl/medewerkers/
maar wat wil je voor geschiedenis weten ?
Gewoon echt alles
Altijd leuk om terug te denken aan vroeger, onweer-online heeft al verschillende gedaante's gehad maar ik ben blij dat de website nu al ruime tijd hetzelfde is... Hij werkt prima zo.
Ikzelf ben in 2004 (najaar) op onweer-online terecht gekomen. Heel simpel via google op het woordje onweer, met toendertijd nog geen forum enkel een meldboek en wat radars. Marga zat er toen ook al op, die hoort echt bij het meubilair. Daarna is o-o langzaam gaan groeien, er kwam al snel een forum bij maar heel druk was die in het begin nog niet. Langzaamaan groeide o-o er werd meer naamsbekendheid gemaakt maar in die tijd was de eigenaar van o-o een niet nader genoemde naam. In 2007 hadden we de 1e meeting van onweer-online in Walibi. Met een flinke opkomst (15-20 man ofzo? Denk zoiets?) was dat een super gezellige drukke dag. Daarna zijn er mensen verdwenen en mensen bijgekomen ook in het moderatorteam. Jan kwam erbij in 2007 (toch?) en qua weersvoorspellingen en ruchtbaarheid van de website kwam dit alleen maar ten goede. een tijd daarvoor had Bas (Basch) het stokje al overgenomen van een niet nader genoemde naam, en Bas is dus nu de grote bobo van o-o... Daarna kwam o-o in het nieuws, hart van nederland. Jan werd Twitterkoning en door de social media onder andere is o-o nog verder gegroeid. Ook hebben we geluk dat er niet belachelijk veel grote weerfora bestaan want anders was het moeilijker geweest. Een strakke lay-out met veel informatie spreekt de mensen toch aan.
Goed een klein stukje van mijn kant, Marga zou het nog verder in kunnen vullen.
Ik ga zo maar aan het werk.
Oh nog iets..... O-o heeft in 2006 een grote crash gehad waardoor het forum een tijdje offline was en alles daarna compleet vernieuwd was. Sindsdien werkt alles super!