Sommige zullen het gisteren wel opgemerkt hebben, maar sinds gisteren is er een nieuw forumboard op onweer-online bijgekomen, genaamd Specials. Het eerste onderwerp in het gedeelte heet "Hoe de Aarde werd gemaakt (IJstijd Noord-Amerika)". Het is de bedoeling dat er in der loop van tijd steeds meer van zulke artikelen bij gaan komen over het weer/klimaat en mogelijk ook nog over de ruimte. Ik geef toe.... Het is wel een enorm tijdrovend werk om zulke artikelen te schrijven. Wij hopen dat voor de leden en gasten van onweer-online.nl leerzame stukken zijn.
Met vriendelijke groet,
De crew
mogen ook normale gebruikers zulke artikelen inleveren ??
dat scheelt jullie mischien weer werk !
Alleen moderators kunnen in dat forumgedeelte een topic openen, we hebben daar bewust voor gekozen. Ook proberen we minimaal 1 keer per maand een prachtig artikel neer te zetten. Wat betreft het werk wat er aan zit maakt niet uit, onweer-online is en blijft een vrijwillige site alleen er zijn gekken bij (zoals ik) die er meer dan 6 uur in een artikel steken
Ja, blijft het mooi strak van.
@klepper Als forumleden een sterk artikel hebben, kunnen ze het altijd bij een moderator droppen voor eventuele plaatsing, lijkt mij. (Vul ik in, ben geen moderator)
Iets sturen kan natuurlijk altijd. Nee heb je, ja kan je krijgen.