Ik denk niet dat hij internet heeft in z'n schuilkelder want we horen niks meer van hem!
Even een tip, zet een aluminium hoedje op woensdag want dan kunnen de aliens die op deze meteoriet meeliften tenminste je gedachte niet lezen..
dat betekent dat ie vrijwel niet te zien is met het blote oog.
dus telescoopje of sterke verrekijker heb je nodig.
kijk hier maar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnitude
Ik ben allergisch voor aluminium. Het beste medicijn: http://www.2012hoax.org/
Spaceweather heeft het over de zichtbare magnitude voor ons (als ik het goed heb).
Citaat van hengelerweend, maandag 7 november 2011, 21:50 uur nou..
op de nasa site staat wel wat anders.. dan 400 M
Chek volgende plaatje:
nog een mooi stukje van NASA. Ben benieuwd naar de beelden morgen
"Wat er ook gebeurt, wij zijn goed op weg het nieuwe jaar met een overwinning op de gevestigde orde te beginnen. Komende week vinden twee gebeurtenissen plaats, één ervan is halverwege de week de komst van wat ten onterechte als asteroïde wordt omschreven. Het is feitelijk een intelligent bestuurd vaartuig en het valt te bezien hoe het in wisselwerking staat met de Aarde of de Maan. Vrijdag hebben jullie de langverwachte 11.11.11 die een nieuwe grote toename van energie met zich meebrengt, wat een prachtige verheffing van jullie bewustzijnsniveaus zal opleveren."
Bron: Niburu
verdorie toch, en vorig jaar op 10/10/10 had ik niks
ik zal mezelf wel wat verheffen met een lekker biertje s'avonds
"Wat er ook gebeurt, wij zijn goed op weg het nieuwe jaar met een overwinning op de gevestigde orde te beginnen. Komende week vinden twee gebeurtenissen plaats, één ervan is halverwege de week de komst van wat ten onterechte als asteroïde wordt omschreven. Het is feitelijk een intelligent bestuurd vaartuig en het valt te bezien hoe het in wisselwerking staat met de Aarde of de Maan. Vrijdag hebben jullie de langverwachte 11.11.11 die een nieuwe grote toename van energie met zich meebrengt, wat een prachtige verheffing van jullie bewustzijnsniveaus zal opleveren."
Het erge is, dat heel veel mensen dit ook blindelings geloven
triest..
Haha, lol! Ik denk dat sommigen die dergelijk nieuws verkondigen en geloven, zo'n bewustzijnsniveau-verheffing goed kunnen gebruiken!
(toch weer een goeie reden gevonden om te zuipen, en met heel veel geluk niet eens een kater morgen :D)
Ik hoef niet zo nodig een reden te hebben om een biertje te drinken.
OT: Zal mij benieuwen hoe dat ding er uit ziet op de beelden van NASA straks. Het schijnt dat een heleboel
telescopen de astroïde in de gaten houden.
"Vrijdag hebben jullie de langverwachte 11.11.11 die een nieuwe grote toename van energie met zich meebrengt, wat een prachtige verheffing van jullie bewustzijnsniveaus zal opleveren."
OT/ Voor Zuiderlingen is 11.11.11 inderdaad een bepaalde verheffing van bewustzijn, maar dan anders dan bedoeld
Scherp... Ook wel geestverruimend..Hahahaha
Om 00.28 uur vannacht zal een asteroïde rakelings langs de aarde scheren. De brok steen met de naam "2005 YU55" is zo groot als een vliegdekschip en zal ons voorbijvliegen op ongeveer 324.600 km afstand, dichterbij dan de maan. Maar gevaar is er niet.
De aarde staat in het midden van de cirkel. De blauwe lijn is de baan van de asteroïde.
De baan van 2005 YU55 brengt de asteroïde wel vaker langs de aarde. Maar de passage van vannacht is de dichtste van de afgelopen 200 jaar. Het is al van 1976 geleden dat er dat er nog een asteroïde zo rakelings langs onze planeet vloog. En het zal tot 2028 duren voor er eentje nog dichter komt. Dan komt (153814) 2001 WN5 ons voorbijgevlogen. De asteroïde mag dan wel uitzonderlijk dicht bij de aarde komen vannacht. Er is volgens de Amerikaanse Ruimtevaartorganisatie NASA geen gevaar voor een botsing. De brok ruimtesteen zal ook niet met het blote oog te zien zijn. Wie hem wil opmerken, zal een telescoop en wat geluk nodig hebben, aldus nog de NASA.
Wetenschappers volgen de asteroïde op de voet en hopen nu de oppervlakte en de baan ervan nog nauwkeuriger in beeld te brengen. Ze maken daarvoor gebruik van het Deep Space Netwerk. Dat bestaat onder meer uit drie enorme schotelantennes die door hun strategische plaatsing heel de aarde dekken. Ze staan in Madrid, Californië en Australië.
Bron: De Redactie
volgens mij hoef je daar niet bepaald een deskundige voor te zijn (een deskundige vind ik ook zo'n overtrokken woord.. Wanneer is iemand deskundig?)