http://www.jpl.nasa.gov/news/news.cfm?release=2011-255
http://www.indigorevolution.nl/Welke-invlo...p-de-Aarde.html
Ik vind het onzin en reageer toch.
Ten tweede, dat ding is niet te zien met het blote oog hoor. misschien als een heel klein stipje, als de zon er op schijnt.. ik zou er niet teveel van verwachten.
Citaat van Ben47, vrijdag 6 mei 2011, 11:21 uur Wees kritisch en laat beide standpunten toe, overweeg en analyseer voordat je tot (ver)oordelen overgaat. Maar zelfs daarbij kunnen we fouten maken, daar zijn we mensen voor.
Ik vind dit wel een hele wijze opmerking...
En vind je dit onzin Reageer dan niet. Weet wel dat 8 november spektaculair gaat worden. Nog mooier als onweer hahahahahah
Ik heb wel een foto reeks gezien van de dode Bin Laden. Er hebben heel kort enkele foto's op internet gestaan dus er is (denk ik) wel bewijs. In ieder geval ongeveer net zoveel bewijs als er rondom de dood van Saddam was op dat moment. Ben het wel met je eens dat er veel in doofpot verdwijnt, dat is zeer zeker waar. Maar bedenk wel dat dat tegenwoordig niet meer simpel is door alle media. Ik geloof niet echt in complottheorieen maar je kan je wel afvragen of het verstandig is om dit bekend te maken als zoiets echt gaat gebeuren. Zodra je zoiets verteld zal er paniek uitbreken, de economie stort enzovoort enzovoort. Want ja, als de wereld toch vergaat wie wil er dan nog werken? Of zich aan regels houden? | Gewijzigd: 21 september 2011, 17:03 uur, door Tony21
Tja daar heb je gelijk in, maar tja de mensen, de burgers hebben ook recht om het te weten.. De aarde is van iedereen. Al denk ik gewoon dat dit een grote Hoax is/word. Het internet wordt er mee plat gebombardeerd. Bestond er geen internet of youtube, dan had niemand het hierover!
Laten we uitgaan van 400 m asteroide op 400.000 km afstand. 1 op 1.000.000 dus.
Hetzelfde als 0,001 mm op een afstand van 1 meter.
Een menselijk oog haalt een resolutie van hooguit 1 boogminuut, dit is 0,29 mm op een afstand van 1 meter.
De asteriode is dus 290 keer zo klein als de maximale resolutie van het oog, dus niet zichtbaar.
Er zal een telescoop aan te pas moeten komen.
Dat was oktober 2009 als ik mij niet vergis.
Dan zou een lichtschip van de Galactic Federation of Light ons bezoeken
Over het einde van de wereld heb ik ook talloze docu's gezien, boeken gelezen.
Maya kalender stop op 21 dec 2012. Alhoewel de maya's hun tijd ver vooruit waren ga ik er toch vanuit dat het allemaal wel mee gaat vallen. In buitenaards leven geloof ik zeerzeker wel, maar of wij er ooit mee in contact kunnen komen? Ik denk het (voorlopig) niet.
ON: 329.000 km is een veilige marge als je het mij vraagt.
Alles wordt geheim gehouden simpelweg om massahysterie te verkomen.
Mochten de bekendste theorien (zoals ufo's, 2012, atlantis etc.) stap voor stap bekend gemaakt worden.
Of juist niet, want ja... De huidige machthebbers houden graag de touwtjes stevig in handen.
http://samenleving-en-ontwikkeling.infoyo....-de-wereld.html
Laten we uitgaan van 400 m asteroide op 400.000 km afstand. 1 op 1.000.000 dus.
Hetzelfde als 0,001 mm op een afstand van 1 meter.
Een menselijk oog haalt een resolutie van hooguit 1 boogminuut, dit is 0,29 mm op een afstand van 1 meter.
De asteriode is dus 290 keer zo klein als de maximale resolutie van het oog, dus niet zichtbaar.
Er zal een telescoop aan te pas moeten komen.
Je begaat een fout.
Een lichtbron die kleiner is dan een enkele pixel zal mits die voldoende licht geeft wel degelijk te zien zijn en zo groot lijken als een hele pixel.
De pixel geeft de gemiddelde lichtsterkte door van het object met een stukje lege ruimte er omheen en zal dus minder helder worden naarmate het object een kleiner vlak van de pixel vult.
http://simulator.down2earth.eu
;-)
Hoe snel gaat dat ding, om een goede berekening te maken? | Gewijzigd: 5 november 2011, 18:30 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
En vind je dit onzin Reageer dan niet. Weet wel dat 8 november spektaculair gaat worden. Nog mooier als onweer hahahahahah
Zit je al in je schuilkelder Bassmachine..?