Nou, prima, ik zal hem nog even pimpen en naar 720 of 1080 overzetten.
Loop een beetje tegen beperkingen van mijn computer aan. Filmpje in elkaar zetten gaat prima, maar een stevige batch verwerking op 2000 foto's van 3000x2000px tegelijk loslaten daar doet ie wel een nachtje over. Toch even kijken of het daar beter van wordt...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik wil graag HDR timelapse maken, maar ik krijg de instellingen niet voor elkaar. Bovendien wil mijn oude 300d niet drie foto's achter elkaar op de timer en dan weer even wachten tot de volgende set. Tips zijn welkom.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik wil graag HDR timelapse maken, maar ik krijg de instellingen niet voor elkaar. Bovendien wil mijn oude 300d niet drie foto's achter elkaar op de timer en dan weer even wachten tot de volgende set. Tips zijn welkom.
ik gebruik DSLR remote Pro, paar daagse trial is te downloaden maar programma heeft zoveel voordelen dat ik het maar gekocht heb.
Zal zo even een testje online mikken van hoe dat eruit ziet.
Aan de andere kant, het is toch de bedoeling dat we uiteindelijk een filmpje overhouden waar iedereen van kan genieten. Kortom op Joetoeb of Viemeeoo, en beide is volgens mij max 720?
nee youtube gaat ook al naar 4032p ofzo , weet niet, maar aardig hoog.. en zoiezo 1080p.
maar ik kan mijn filmpjes ook gewoon als 720p doen hoor
Ja, kan ik me voorstellen, maar voor in het veld is het misschien wat onhandig om een computer erbij te moeten hebben. Overigens werkt het ook niet met mijn 300d
maar ik kan mijn filmpjes ook gewoon als 720p doen hoor wink.gif
Serieus? Sjonge... Ik zag inderdaad al dat een van mijn filmpjes die op 720p was opgenomen met een 1080 keuze op youtube kwam te staan. Dat zal dan 1080i zijn. | Gewijzigd: 1 mei 2011, 16:38 uur, door Eilander