Harmos
Pako
Wjans
Pyro
RamonOost
Eilander
Erwin
Mensen die later filmpjes hebben gemaakt en willen toevoegen zijn dan ook nog steeds van harte welkom!
Het lijkt me het handigste als we de verdere verdeling en planning via PM's regelen, anders spammen we dit topic wel heel erg. Wat denken jullie? Het plan is al grotendeels klaar, maar ik heb jullie inbreng en mening ook hard nodig!
tips zijn natuurlijk altijd welkom
Om de hoeveel seconden heb je een foto gemaakt als ik vragen mag? het komt allemaal zo snel voorbij.. | Gewijzigd: 7 april 2011, 07:29 uur, door Ramon Oost
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/y6OtJ0D_Yp0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/V3KQcJiL1pI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Groet,
EDIT: Hoe maak ik hier filmpjes van? | Gewijzigd: 7 april 2011, 11:56 uur, door Fanatic (Arnhem)
--------
phoe ff nadenken..
die met de glazenwassers om de 5 seconden geloof ik en dan 16 fps (weet ik niet exact allemaal meer project al gewist van telefoon)
en mijn autoritje was om de 3 seconde met een fps van 10 | Gewijzigd: 7 april 2011, 12:23 uur, door Fanatic (Arnhem)
--------
phoe ff nadenken..
die met de glazenwassers om de 5 seconden geloof ik en dan 16 fps (weet ik niet exact allemaal meer project al gewist van telefoon)
en mijn autoritje was om de 3 seconde met een fps van 10
Het beste is om ongeveer 24 a 25 beelden per seconden te doen. dan krijg je het soepelste beeld.
Ik heb bij deze tests de gulle middeweg gekozen..
Mmmh, goed idee we nemen het mee in het ontwerp.
PM volgt dit weekend.
Ik had al met een getweakte TI calculator mijn Canon zo ver gekregen om een filmpje te maken vorig jaar winter.
's Nachts hoopte ik een sneeuwbui met witter wordend landschap te krijgen. Leuke tests, maar werkte niet, want er kwam geen sneeuwbui. Door de lange sluitertijd leek het wel dag (licht in de verte is Harlingen en Leeuwarden), resultaat:
Nu met officiele timer aan het klooien en testen aan het maken hoe alles eruit komt te zien, hoe uploaden naar youtube (moet nog betere kwaliteit voor elkaar zien te krijgen), hoe het beste te bewerken, animeren, enzovoort. Leuk!
Voorlopige resultaat:
En op zich is dit topic vol spammen niet zo erg toch?
Doel voor dit jaar is het ontstaan van een mooie onweersbui erop krijgen. Ik heb nog even om te oefenen dus.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
http://www.youtube.com/watch?v=gtNICeGC58w
P.S. weet niet hoe ik hier het YOUTUBE filmpje moet insluiten | Gewijzigd: 30 april 2011, 18:11 uur, door jeroenelf
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
1920x1080?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zal zo even een testje online mikken van hoe dat eruit ziet.
Aan de andere kant, het is toch de bedoeling dat we uiteindelijk een filmpje overhouden waar iedereen van kan genieten. Kortom op Joetoeb of Viemeeoo, en beide is volgens mij max 720?