Ik ben wel bezig geweest om het geheel wat sneller te maken, het tekenen van een plaatje duurde een seconde of zo. Dat is niet echt lang, maar soepel scrollen en zoomen zoals in GRL3 was niet mogelijk. Daarom aan het knoeien geweest met DirectX en een Pixel Shader geschreven die het tekenen doet... yeah, flitsend snel. Dit maakt de afhankelijheid van Windows echter wel groter.
Daniel
Voor de radardata heb ik echter €25 gekozen.
Natuurlijk heeft Wiggelrode wel gelijk over dat hier nooit zulk extreem weer is dus dat je er niet veel aan zult beleven maar zeg nou zelf, heb je niet meer software (of misschien iets anders) waar je eigenlijk meer aan uit hebt gegeven dan dat je er uiteindelijk voor terugkrijgt?
er zij overigens ook mensen ( zoals ik) die echt er op uit gaan om enig zwaar weer te spotten en evt. op foto te zetten ... alleen daarom al lijkt MIJ dit programma héél handig en ben IK wel bereid om daar geld voor op tafel te leggen
SC
Even though I understand that you are interested in Doppler radar images from Germany. We produce PR data every quarter of an hour. The price for the “fifteen minutes PR data†from e. g. three radar sites (e.g. Emden, Essen and Neuheilenbach) amounts to 718 € net..
Best duur voor 15 minuten beelden | Gewijzigd: 16 mei 2011, 18:03 uur, door Kbroeren
financieel (alleenstaande mama van 2) vind ik dat het redelijkst passen!
tegenwoordig betaal je toch al overal voor?
en voor zoiets heb ik het zeker over! opent immers een nieuwe wereld voor de chasers!