Vandaag dan me camera binnen:P De Canon EOS 1000D + 18-55 kit...Ik erg blij:D Gelijk natuurlijk foto's zitten maken, hier een paar:
Nog niet echt zitten rommelen met de functies. Voornamelijk test shots gemaakt:) Dus nog weinig spectaculairs, maar moest het even delen:P
Romani: Inderdaad, werd het zoeken echt even zat, dus gisteren gewoon gelijk maar besteld:) Tot nu toe voelt die echt heerlijk in me handen:P enk vind die aan en uit knopje geweldig:D Geluid is ook grappig xD Dus ja, geen klachten tot nu toe:P Bedankt:)
Leuk dat je er gelijk mee aan de gang bent geweest, maar wel logisch natuurlijk. Foto van de kat is erg leuk geworden. Let met je foto's op de horizon, probeer hem (als je wil natuurlijk, lol) hem een beetje horizontaal te krijgen bij het fotograferen of de nabewerking. Ben benieuwd naar je komende foto's, veel plezier ermee!
Leuk dat je er gelijk mee aan de gang bent geweest, maar wel logisch natuurlijk. Foto van de kat is erg leuk geworden. Let met je foto's op de horizon, probeer hem (als je wil natuurlijk, lol) hem een beetje horizontaal te krijgen bij het fotograferen of de nabewerking. Ben benieuwd naar je komende foto's, veel plezier ermee!
Bedankt:)
Snap ook niet echt waarom die zo schuin is, want hield de camera recht en stond op een recht ondergrond, die horizon (natuur) foto. Misschien toch zonder na te denken, hem een beetje schuin gedaan xD Soms heb ik van die momenten waar ik niet weet wat ik uberhoud doe xD Maar voor de volgende keer zal ik zeker proberen alles wat rechter te krijgen:D
Bedankt:) Hopelijk lever ik de kwaliteit die jullie verwachten:D Zal zeker plezier hebben:P | Gewijzigd: 30 maart 2011, 12:06 uur, door Herdervriend
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21