vrees voor mijn soep uit blik die in koelkast staat .. of is dat een fabel van soep met onweer kun je weggooien
uhm soep is uit blik maar staat in de pan in de koelkast
Het regent wel eventjes maar dat was vanavond ook al zo. het zet niet echt door | Gewijzigd: 3 april 2011, 00:23 uur, door chaser
jup, convg lijn is al doorgetrokken, de buien zitten op het koufront
vrees voor mijn soep uit blik die in koelkast staat .. of is dat een fabel van soep met onweer kun je weggooien
uhm soep is uit blik maar staat in de pan in de koelkast
Het regent wel eventjes maar dat was vanavond ook al zo. het zet niet echt door
Zou je 'hier' nader kunnen benoemen? Misschien opnemen in je profiel, dan kunnen we het gelijk zien. Alvast bedankt. | Gewijzigd: 3 april 2011, 00:33 uur, door Ben47
Veel plezier voor de mensen die vol verwachting wakker blijven. Ik hoop dat jullie donder en bliksem om jullie oren krijgen!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Veel plezier voor de mensen die vol verwachting wakker blijven. Ik hoop dat jullie donder en bliksem om jullie oren krijgen!
Thanx en slaap lekker!
let's hope so
de parameters waren met de 18.00 uur wat beter dus...
edit: iemand meld onweer in reet (noorden belgie,provincie antwerpen) felle donderslagen! | Gewijzigd: 3 april 2011, 00:53 uur, door lander15