Komend weekend heb ik nachtdienst dus mocht het komen dan ben ik iig wakker
De voorpret is al fantastisch en de spullen liggen al klaar
We zitten zelfs op 6, echt jammer. Maar misschien hebben we zaterdag meer geluk.
http://www.estofex.org/cgi-bin/polygon/sho...ormforecast.xml
toch klein kansje voor hier , wie weet
De komende 24 uur gaat het weer veranderen. Van het zuidwesten uit dringen fronten van oceaandepressies tot ons land door. Aanvankelijk betreft het tamelijk zwakke fronten, woensdagavond gaat het van het zuidwesten uit harder regenen.
In de nacht naar woensdag trekken meer en meer wolken Nederland binnen. De regenkansen blijven echter klein. In het noorden en oosten kan mist ontstaan en lokaal koelt het daar nog af tot iets onder nul.
Woensdag overdag in het oosten eerst nog zon, elders bewolkt en in de middag vormen zich mogelijk enkele buien. Aan het einde van de middag en woensdagavond gaat het dus harder regenen. De wind waait matig uit het zuidoosten, later ruimend naar zuid tot zuidwest. De middagtemperaturen zijn hoog: 13 graden in de kustgebieden en 17 in het oosten.
Donderdag en vrijdag neemt de zuidwestenwind toe (tot krachtig aan zee) en met name op donderdag regent het. Zaterdag knapt het dankzij hogedruk boven het vasteland tijdelijk op. Er komt meer zon en met een zuidelijke wind wordt lucht aangevoerd waarin de thermometers voor het eerst dit jaar boven 20 graden gaan uitkomen. Plaatselijk kan het circa 22 graden worden. Zondag tempert de warmte weer.
Er zijn nogal wat tegenstellingen in de verwachting vwb morgen, Weerplaza.nl verwacht buien, Weer.nl verwacht regen en Meteo-info verwacht onweer in een groot deel van het land, welke zit er het dichtste bij in de buurt en welke site kan ik het beste blijven raadplegen?
Weerplaza.nl:
Weer.nl:
Meteo-info.nl:
welke zit er het dichtste bij in de buurt en welke site kan ik het beste blijven raadplegen?
Geen van drieen en al helemaal niet de laatste, gewoon onweer-online.... Is ook de meeste info op te vinden