Ja zeg... een echte liefhebber duikt dan een keer niet de stad in hoor! Wat mij betreft het liefst in de avond, vind ik toch wat spannender en beter voor de foto's. Een kleine kick-off in de middag is prima.
Haha dat wilde ik dus net gaan zeggen..
Zou wel gaaf zijn als de eerste onweersbuien in 2011 meteen goed zijn voor onweerfotografie!
jawel hoor, op de teletekst van vrt staat bij zondag ; kans op onweer.
Ik zal absoluut mijn belofte moeten houden aangezien dit al weken zo gepland staat.
Ach johh ik ga gewoon gezellig in het onweer buiten staan dansen. En ik voorspel nog een hele hete donderende zomer! ... En trouwens zondag's gaat het opnieuw donderen, wacht maar af! Dan heb ik namelijk wel tijd. | Gewijzigd: 29 maart 2011, 16:38 uur, door Kevin
Ik denk dat Jan bedoelde dat bijna nog geen enkele weerdienst het over onweer heeft komend weekend.
Kan me herinneren dat vorig jaar 10 juli ook gezegd werd: "kans op een enkele onweersbui" correct me if i'm wrong.
Maar goed, ziet er allemaal goed uit voor het oosten en zuiden, hopen dat het westen ook nog wat mee pikt | Gewijzigd: 29 maart 2011, 16:51 uur, door weerfanaat
Ik zat er ook al naar te kijken mooi gezicht
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Ik denk het niet. ze hebben daar nu betere cape en lifted. dan dat wij morgen hebben | Gewijzigd: 29 maart 2011, 17:14 uur, door Ramon Oost