Greets! TG.
Zoals velen van jullie volg ik ook de serie stormchasers van Discovery Channel. En Zoals jullie weten is de concurrentie tussen Tiv en TVN
enorm te noemen. TVN gaat voor dit nieuwe seizoen een nieuw voertuig bij bouwen genaamd: " Dominator 2".
De aankoop en de eerste indrukken van het voertuig voordat deze omgebouwd wordt zijn te zien in het onderstaande filmpje. De auto
die ze kopen is een GMC Yukon XL. Zie hier hoe ze de auto bewonderen en een beetje schetsen wat de plannen zijn. Het is de bedoeling
dat TVN vanaf begin mei met 2 voertuigen in het veld zal operen. Ze willen 1 voertuig die het dichtst bij is de tornado in sturen en het 2e
voertuig aan de rand van de tornado metingen laten maken. Zo kunnen ze een vergelijking maken van binnen en net buiten de tornado.
Dit is voor hun weer een stap naar voren om tornado's beter te begrijpen en daarmee de kans groter maken om mensenlevens te redden
Nou is het afwachten of Sean Casey nog een antwoord gaat geven op de concurrentie, aangezien zijn film in première gaat lijkt me dat niet
waarschijnlijk. Maar we zullen het vanzelf zien!!
Mvg,
Willywallcloud | Gewijzigd: 24 maart 2011, 20:00 uur, door Marga
klopt volgens mij heeft ie het nu wel gezien met het chasen
al die heibel met Josh
Mijn (on)weer foto's : Foto's