Ik was vanmiddag al aan het hopen dat iemand reageerde op mn "oproepje" die een kaartje over heeft....
En kan helaas op de website van Oniversum ook niet vinden of er wel kaarten te koop zijn....
Lijkt me nl ook gezellig met de leden van O-O
Groetjes Lynette
maar moet nog 2 personen zien te bereiken die evt. mee kunnen zondag.
anders maak ik morgen vroeg wel een aparte topic alleen ff goeie vraag bedenken
lijkt me ook een leuk idee om een soort o-o meeting te houden van te voren.
maar moet nog 2 personen zien te bereiken die evt. mee kunnen zondag.
anders maak ik morgen vroeg wel een aparte topic alleen ff goeie vraag bedenken
lijkt me ook een leuk idee om een soort o-o meeting te houden van te voren.
Mij mag je ook bellen hoor lol ik wil wel mee hihihi
Nou ik hou je deze week goed in de gaten
Groetjes Lynette
Er werd nog reclame gemaakt voor de prijsvraag en je moest voor donderdag 12.0 uur reageren, dus misschien dat het nog zin heeft om de prijsvraag als nog in te vullen (niet gekeken of het nog kan) voor het geval dat er nog kaarten vrij komen.
Daniel
Edit: helaas, de actie is gesloten. | Gewijzigd: 5 april 2011, 23:11 uur, door KnightDoppler
:)
Ik ben ook blond, maar zeker niet warrig, dat lukt niet met die paar millimeter die er zit. Wel een sik (niet blond, wel warrig) Ook geen kleine moeder, wel een vrouw die juist een paar centimeter langer is.
Ik vermoed in grijs Cloud 9 t-shirt ('9' als klein zwart log op de voorkant) of een serieus rode 'Oklahoma' under armour hoody.
Daniel
Ik ben ook blond, maar zeker niet warrig, dat lukt niet met die paar millimeter die er zit. Wel een sik (niet blond, wel warrig) Ook geen kleine moeder, wel een vrouw die juist een paar centimeter langer is.
Ik vermoed in grijs Cloud 9 t-shirt ('9' als klein zwart log op de voorkant) of een serieus rode 'Oklahoma' under armour hoody.
Daniel
ik ben makkelijk te herkennen ben 2.00 m+ paardestaard en een baard/snor
miss een idee om dan een uurtje/half uur van te voren bij het omniversum af te spreken?
vind geweldig dat zoveel op 0-0 gewonnen hebben, zal wel een gezellige boel worden .
HEB HET 2E KAARTJE NOG : stuur me je naam in een p.b, ik gooi ze allemaal in een pot en zal (onder streng toeziend oog van mijn moeder:P) ouderwets lootjes trekken . OPSTUREN KAN TOT 11:30 - winnaar maak ik om 12:00 bekend .
Kiek an. Ik voelde me overigens niet geroepen. Bovendien is mijn engels heel slecht.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
miss een idee om dan een uurtje/half uur van te voren bij het omniversum af te spreken?
vind geweldig dat zoveel op 0-0 gewonnen hebben, zal wel een gezellige boel worden .
HEB HET 2E KAARTJE NOG : stuur me je naam in een p.b, ik gooi ze allemaal in een pot en zal (onder streng toeziend oog van mijn moeder:P) ouderwets lootjes trekken . OPSTUREN KAN TOT 11:30 - winnaar maak ik om 12:00 bekend .
Ben ik weer te laat........... Sjips....
Ps zit mobiel
Edit#begrijp tot morgenochtend? lol | Gewijzigd: 7 april 2011, 02:29 uur, door Resident Evil
Daniel
haha dat je al weet wat je aan hebt! Ik zie wel wat er schoon uit de machine komt
- RESIDENT EVIL -
GEFELICITEERD !
Stuiterd helemaal als een gek door de woonkamer!!!! WOOOW Thanks