Groet Wilfred
Hoi Wilfred,
De foto's van jou zij mooi gelukt .Maar de zonondergang was nog fraaier geweest als die contrailstrepen van het vliegverkeer
er niet in zaten die bederven immers onze gehele atmosfeer vooral in de zomer met een mooie blauwe lucht, zij kunnen zelfs de
zon daarmee tijdelijk deels blokken en plaatselijke sluier bewolking veroorzaken waardoor de temp dan tevens ietsje kan dalen.
Citaat van lexa 1944, dinsdag 22 maart 2011, 20:24 uur Hoi Wilfred,
De foto's van jou zij mooi gelukt .Maar de zonondergang was nog fraaier geweest als die contrailstrepen van het vliegverkeer er niet in zaten die bederven immers onze gehele atmosfeer vooral in de zomer met een mooie blauwe lucht, zij kunnen zelfs de zon daarmee tijdelijk deels blokken en plaatselijke sluier bewolking veroorzaken waardoor de temp dan tevens ietsje kan dalen.
Dat is natuurlijk iets persoonlijks en geen feit. Dat het de zon kan blokkeren wil niet zeggen dat het daarom geen fotogenieke situaties kan opleveren. In dit geval vind ik de condensstrepen namelijk goed bijdragen aan de algehele compositie.
De foto's van jou zij mooi gelukt .Maar de zonondergang was nog fraaier geweest als die contrailstrepen van het vliegverkeer
er niet in zaten die bederven immers onze gehele atmosfeer vooral in de zomer met een mooie blauwe lucht, zij kunnen zelfs de
zon daarmee tijdelijk deels blokken en plaatselijke sluier bewolking veroorzaken waardoor de temp dan tevens ietsje kan dalen.
Allereerst bedankt voor jullie reacties! Tsaj, ik vond persoonlijk die contrailstrepen wel wat hebben Maargoed, ieder zijn smaak. Als iedereen hetzelfde mooi zou vinden was fotografie ook niets meer aan
Erg mooie foto's ook! Ik vind juist die contrails wel mooi, zorgt voor extra dynamiek in een foto Tevens zorgen de verticale lijnen in deze foto er ook voor dat de aandacht meer gericht wordt naar de horizon. Kan weer net dat element zijn die een foto net wat beter maakt dan soortgelijke.