Laatst zag mijn pa me weer eens bezig achter de pc terwijl ik wat foto's aan het bekijken was op onweer-online, komt hij ineens terug met stapels mappen met foto's die hij de laatste afgelopen 20 jaar heeft gemaakt.
Ik was dus razend enthousiast en het leek me wel een leuk idee om de mooiste foto's met jullie te delen.(fotograferen heb ik dus blijkbaar ook niet van een vreemde )
De foto's zijn gemaakt in de eind jaren 80 gemaakt en grotendeels in de jaren 90. Een gedeelte is gemaakt op het waddeneiland Texel en een gedeelte op de wat mooiere plekjes in Zaandam. Ik heb ze bij een kennis laten inscannen met een professionele scanner want de negatieven zijn helaas ooit verloren gegaan, de kwaliteit kan dus wat laag zijn.
Groetjes Joris
PS Oh ja, foto 8 is een foto van een Meierbliss, dat is een groot vreugdevuur wat elk jaar traditioneel op texel word gehouden op koninginnendag en op foto 13 is een gedeeltelijke zonsverduistering te zien.
| Gewijzigd: 18 maart 2011, 19:33 uur, door weerfanaat
Wat leuk dat het fotograferen "in de familie" zit.
Compliment aan je vader.
Thanx! Ook namens mijn vader. Ik fotografeerde al met wegwerpcamera's toen ik 8 was ben alleen vanaf mijn 16e tot mijn 21e gestopt met fotograferen vanmwege andere intresses. Ben nu alweer een tijdje bezig met fotografie en wil eigenlijk niks anders meer!
Dankjewel! Ook namens mijn vader. De foto's uit de buurt zijn genomen in Zaandam en Zaandijk, vlakbij de Zaanse schans, dat ken je vast wel.