niet bang meer voor nee
als ik niet bezig ben zit er een speciale zak omheen die daarvoor gemaakt is door een amerikaanse firma
die garanderen ook goede werking 24/7 jaar in jaar uit, jarenlang
daarnaast zit alle bekabeling zo gemaakt dat het niet op de grond hangt, of in de buurt komt daardoor het regen het eigenlijk niet kan beschadigen, of mee in aanmerking komen.
ook heb ik er nog een Pingi Idry XL onder geplaatst, een unit waar een lading silica balletjes inzitten die na ruim 8 weken nog niet vol zat met vocht ( zodra hij vol zit kan hij aan de netvoeding en dan kan hij naar 10 uur weer weken lang mee )
gemiddeld gebruik ik de telescoop wel 1x in de week om gewoon alles na te kijken of alles vast zit enz, dan kijk ik de status van de ontvochtingsunit ook na
Hallo, ik ben Cygnus.
Ik zit in een Lian Li pc kast, met een MSI 890 GXM -g65 moederbord.
mijn hart bestaat uit een amd 4x3200 cpu,8 gb ram op 1333 mhz.
mijn brains staan op een 60 gb ssd van OCZ, en de data op een 1tb schijf van western digital.
mijn sappen haal ik uit een 350watt voeding van be quiet.
mvg Cygnus.
ok, nu even serieus, in de tussen tijd een PC in de schuur gesmeten om geheel ''remote'' te kunnen werken.
De pc word ingeschakeld via de e-power switch.
de pc heeft de naam cygnus gekregen naar aanleiding van 1 van de nachtelijke zomer sterrenbeelden.
tijdelijke bakabeling
@Henk, het is gewoon fotografie, en ik deel de resultaten, ik ben in iedergeval nog (lang) niet uitgeleerd, en hoop nog velen malen betere platen te maken in het komende jaar.
ik wil verder niet publicaties proberen te halen, maar gewoon nette platen, er zijn mensen die proberen met elke foto geld te verdienen, als ik zo bezig was, dan ben ik 24/7 aan het e-mailen.
en als je foto's gaat publiceren in boeken enz dan word er opeens meer van je verwacht, en ik heb liever een persoonlijk streven, dan dat ik een streven moet hebben om andere mensen een genot voor hun ogen te laten zien.
natuurlijk is me persoonlijke streven erg hoog