geel tot roodachtige vliegende objecten (vorm als vliegtuig).
Deze gingen heel snel van zw naar no en bewogen ook min of meer om elkaar heen.
Kon er 2 heel even waarnemen en mn vader slechts 1 (die keek pas na reactie van mij)
Ik zal mijn bevindingen na het weekend op pappier zetten.
Zelf verklaar ik het dat het Lazerbeams waren van discotheek of zo.
Waarneming vannuit port-zelande te Zeeland.
Ja, die zijn er wel vaker. Is een lichteffect van de Hooizolder (Westkapelle). Doen ze al jaren.
Eerste instantie was het erg vreemd en zelfs mijn vader keek raar op.
Maar gezien oa. de hoge snelheid en zonder geluid kan ik tot nu toe alleen maar aan een of ander speciale lazerbeam denken.
Nu werk ik daar zelf (Port Zelande), maar Westkapelle is net een stukje er te ver vandaan (slordige 50 kilometer)
Het kan wel van de " de Kreek''in Ouddorp komen.. Port Zelande valt nog net onder ZH trouwens (maar dat ff off)
Het is daar niet altijd even ''schoon'' in de lucht. vuurtorens Ouddorp en Haamstede, disco''s in de zomer van Camping Duin en Strand, Renesse en Ouddorp. Het ligt recht onder de aanvliegroute naar Schiphol.
''Niet alles is verklaarbaar,maar een hoop wel'' | Gewijzigd: 15 maart 2011, 08:38 uur, door Wally78
Lantaarnpalen weerkaatsing is waarschijnlijk een spiegeling in de lens van het fototoestel... Komt ook heel vaak voor.
En zo zijn voor vrijwel alle "ufo" waarnemingen hele aardse verklaringen te vinden.
Lots
Dat het de russen zijn die met bepaalde apparatuur het weer proberen te veranderen en alluminum hoedjes de ruimte inschieten om de aliens tegen te houden.
Dat het de russen zijn die met bepaalde apparatuur het weer proberen te veranderen en alluminum hoedjes de ruimte inschieten om de aliens tegen te houden.
hebben die van Nibiru nog geen nieuw domein?? Tyche??
http://www.dutchlightorbs.nl/
Deze meneer heeft er zelfs boeken over geschreven. Ik wilde hem bijna een paar poetsdoekjes opsturen om z'n lens zuiver te maken......
Ik neem dit alles niet echt serieus dus de verklaring van de lantaarnpalen via het objectief zelf, lensflare genaamd, lijkt me erg aannemelijk. Niet door dubbelglas want dan zou je 8 puntjes boven zien.....
Maar misschien gooi ik nu wel olie op het vuur nu met deze uitspraak.