zie.nl en dumpert in de pocket, nu alleen nog youtube
helpen jullie mee? willen jullie deze link (het filmpje) in jullie status op facebook plaatsen?
bedankt voor jullie hulp he!
pyro
Oh, ik heb geen feesboek, anders had ik even mee helpen spemmen! | Gewijzigd: 7 maart 2011, 16:53 uur, door Tyshane
wel jammer dat mijn website niet op dumpert en zie.nl vermeld wordt grrrr... Grappig dat ik mij er op focusde om via youtube een hit te krijgen zodat mijn website wordt bezocht. Heb ik eindelijk een hit, gaat het via andere kanalen dan youtube, hehe.
wel jammer dat mijn website niet op dumpert en zie.nl vermeld wordt grrrr... Grappig dat ik mij er op focusde om via youtube een hit te krijgen zodat mijn website wordt bezocht. Heb ik eindelijk een hit, gaat het via andere kanalen dan youtube, hehe.
Gewoon je site spammen op youtube
m'n pyropix is sowieso belangrijk dan m'n NED3D.TV
HvNL was wel motiverend om nog meer tijd te steken in de juiste shots. Nu al weken bezig met timelapse van blauwe druifjes met green screen techniek. Wordt vervolgd.
Trouw aan O-O blijf ik mijn filmpjes hier als eerste plaatsen
I'm ready for some dutch storms in 3d!
Klinkt wellicht als een prank, maaruh ik heb serieus al een jaar het volgende plan in mn hoofd:
-verotte sloop caravan kopen
-bij zeer grote kans op heftige windstoten, caravan op een dijk plaatsen
-kentekenplaten eraf
-cameras ready
-get my shot en weg ben ik
Moewhaha, welke caravan? is niet mijn caravan jonguh!!
stuur maar een PM als je weird genoeg ben om mee te doen
P.S. Ja, een caravan die alleen een beetje schuift of zelfs omvalt is al leuk ja! hehe
m'n pyropix is sowieso belangrijk dan m'n NED3D.TV
Oh ik keek nog even op je site. Klein gramma-foutje. Er staat: "U betaald alleen voor..." Betaald moet in dit geval met een 't'. Verder helaas de uitzending van Hart van Nederland gemist...
Psst kijk eens
http://www.hartvannederland.nl/nederland/u...-boven-utrecht/
true! thanks
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/articl...n-Utrecht.dhtml
Hier staat je video duidelijk ook:)
Dude je wordt nog beroemd:P
Lijkt bijna eigenlijk nep xD Maar het is echt...Iets wat je normaal alleen in fantasieën ziet dit:P
Edit: 16.50 tot ? komt t zelfs op de radio t bericht van die vogels. | Gewijzigd: 9 maart 2011, 16:55 uur, door Herdervriend