Gr. Ramon
Bedankt voor jullie reacties,
Het roodborstje en het edelhert zijn met de canon 75-300mm gemaakt. de andere (vos, damherten en meeuw) zijn met de 70-200mm f4 L USM gemaakt, met de 1000d body (+ grip). de 70-200mm f4 L USM heb ik pas anderhalve maand en ben er erg trots op . Heb je zelf ook mooie foto's? die wil ik dan wel zien. .
Thanx voor de info. Hier wat foto's die dit jaar gemaakt zijn. Hert niet in het wild helaas. (en geit en paard ook niet duh...) Binnenkort een keer in de ochtend weer vroeg op en naar het kroondomein, hopelijk zien we wat wild voor wat leuke foto's!
Gr. Ramon
Dank je! Ik heb een Sony alpha 230 en een extra lens, Tamron 70 - 300 mm. Prima spul en voldoet aan mijn verwachtingen. Wat het kroondomein betreft; beide. Ene keer wildscherm, dan wandelen, maar soms ook met de atb en ook wel eens met de boswachter mee geweest. Erg mooi daar he!
Tis daar zeker mooi. Helaas nog niet echt mooie platen kunnen schieten. wel zwijnen edelherten en reeen gezien. alleen ver weg... Kom je ook wel eens op de hoge veluwe? daar is het ook mooi, als je daar naartoe gaat met de edelhertenbronst (september) dan tref je daar honderden mensen op een rij met hun telelenzen. En de herten dan op zo'n 50m ervanaf. echt leuk dan daar.
Daar kom ik wel eens, niet vaak, maar wel eens. Wel leuk om een keer mee te maken, maar ik hou niet zo van dat massa-gedoe, vind het leuker en avontuurlijker om zelf een beetje mijn weg door de bossen en hei te vinden. Hier is het dan natuurlijk ook bronsttijd, helaas is dan het kroondomein verboden terrein. Kunnen de herten even ongestoord van bil! Maar wel spannend om dan in de avond laat, als het dus donker is, daar in de buurt te zijn. Dat geluid is best wel spooky!