Hmm al eerder vermeld, als je om 18:55 uur klaar staat ben je wel op tijd geloof ik, zou er dan al mist zijn rond die tijd..?
Ik weet dat het eerder vermeld is, maar dat moest ik juist even zoeken. Ik ken niet alle reacties uit mijn hoofd. Mogelijk kans op een enkel ondiep mistbankje, meldt het knmi (thanx Jan). Zal wel meevallen en anders gewoon erover heen kiekn.
Wie vanavond naar de hemel kijkt, zal een grote en erg heldere maan zien. Het is al zo'n 19 jaar geleden dat het hemellichaam nog eens zo dicht bij de aarde stond. Normaal schommelt de afstand tussen aarde en maan van 363.300 kilometer tot 405.500 kilometer. Vandaag is het zogenoemde perigeum van de maan "slechts" 356.757 kilometer. De laatste keer dat de maan nog eens zo dicht stond was in 1992. Naast 1992 waren er ook nog zogenoemde "supermanen" in 1955, 1974 en 2005. Volgens sommige wetenschappers is er een verband tussen de "supermaan" en de aardbeving in Japan. In 2004 ging de "supermaan" gepaard met de aardbeving en de tsunami in Indonesië.
Bron: De Redactie
Onweersdagen: 0
In 2005 ging de "supermaan" gepaard met de aardbeving en de tsunami in Indonesië.
Bron: De Redactie
De datum van de zee beving en tsunamie in Indonesie is niet corect. deze is 26-12-2004!!!!!!!!!!!
Ik zal het op m'n hand moeten schrijven denk ik
Ik wil niet voor de zoveelste keer iets moois missen (mits het weer het toelaat).
In de ochtend zal ik het missen, want dan lig ik echt nog wel op één oor, dat weet ik wel heel zeker. Vanavond m'n enige kans dus.
Btw, wat een prachtfoto's zeg zie ik hier voorbij komen | Gewijzigd: 19 maart 2011, 13:50 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Ik zal het op m'n hand moeten schrijven denk ik
Ik wil niet voor de zoveelste keer iets moois missen (mits het weer het toelaat).
In de ochtend zal ik het missen, want dan lig ik echt nog wel op één oor, dat weet ik wel heel zeker. Vanavond m'n enige kans dus.
Btw, wat een prachtfoto's zeg zie ik hier voorbij komen
heb je geen telefoon waar je het in kan zetten? doe ik ook als ik dingen echt niet moet vergeten... met een alarmpje...
Black/White shot of kleurenfoto?
Om deze event te fotograveren xD
FF zoeken hoelaat t begint xD
Black/White shot of kleurenfoto?
Om deze event te fotograveren xD
FF zoeken hoelaat t begint xD
Gewoon in kleur schieten, op je pc kan je em altijd nog zwart wit maken
Kijk maar..............
Dacht eerst, die foto MOET uit zwolle komen met de tv/radio paal nabij de vecht/agnietenberg. Mooie foto !
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Dat zat ik ook net te denken OF het wat wordt qua foto's weet ik niet, maar het weer hebben we mee
De spullen staan klaar...
| Gewijzigd: 19 maart 2011, 18:21 uur, door Romani