Piloten van het Verenigd Koninkrijk, die terug keerden van een oefening in het Duitse Laarbruch stonden ineens voor een verrassing. Uit het niets verscheen ineens een unidentified flying object. Zonder enige waarschuwing verscheen het object dat net zo groot was ongeveer als een C130 Hercules. De piloten waren stom verbaasd en ze hadden dit nog nooit gezien, dat meldt de Engelse krant Telegraph.
De piloten vlogen door het Nederlandse luchtruim toen ze het unidentified flying object zagen. In een schriftelijke verklaring over het incident zei de piloot ''Ik heb de UFO niet gelocked, mijn navigator en ik waren zo verbaasd dat we niet nagedacht hadden om dat te doen." Meer van belang is dat er herhaaldelijk contact is geweest met Nederlandse Militaire Radar. Maar de radar gaf aan dat er geen vliegtuigen in de buurt te zien waren. Na de landing hebben onze officieren contact gezocht met de Nederlandse officieren om het evenement te bespreken. ''De controller drong erop aan dat er geen andere radarcontacten waren gemaakt op dat moment.''
Hoewel de piloot beschreef dat het unidentified flying object zo groot was als een Hercules C130, maar had een kleinere spanwijdte en de uitlaatgassen van de motor had een lichtblauwe afterburner-type vlam, die was stabiel, maar veranderen in intensiteit.
©onweer-online
of is dit pasgeleden gebeurt ???
en waar haal je dit vandaan ???
en is onweer-online ook ufo-online ???
vragen vragen vragen ???
hopelijk klink ik niet te zeurderig want ik vind het wel interessant | Gewijzigd: 3 maart 2011, 21:42 uur, door Klapper
of is dit pasgeleden gebeurt ???
en waar haal je dit vandaan ???
en is onweer-online ook ufo-online ???
vragen vragen vragen ???
hopelijk klink ik niet te zeurderig want ik vind het wel interessant
Zeurpiet! Dit is inderdaad een melding uit the UFO-files, betwijfel dus of het recent is, maar het zou kunnen. The Telegraph maakte er vandaag melding van. Staan veel meer interessante artikelen en ufo-meldingen bij. Vind het zelf ook wel interessant en ben benieuwd of er nou eens 'duidelijkheden' uit voortkomen...
Nee, denk het niet, anders had ik het vandaag ook in die files moeten lezen
Ja vermoeden is erg groot dat het vrij recent is
Staat netjes vermeld in artikel
Zie eens in wat voor forumgedeelte het onderwerp staat En nu stoppen met al die vragen, want moet te veel quoten
Ja vermoeden is erg groot dat het vrij recent is
Staat netjes vermeld in artikel
Zie eens in wat voor forumgedeelte het onderwerp staat En nu stoppen met al die vragen, want moet te veel quoten
thanks jan
Als ik de omschrijving zo lees zou dat in dit geval zomaar waar kunnen zijn.
Iets dat lijkt op een straalmotor is waarschijnlijk ook een straalmotor.
Niet echt iets waarmee je ff een paar lichtjaar wegvliegt.
Hieronder de belangrijkste documenten over deze zaak.
Zie het artikel in AD
Ik kan het hier niet kopieren/plakken.
Britse luchtmacht signaleerde UFO boven Nederland
ROTTERDAM -
De Britse luchtmacht heeft in 1990 een grote UFO boven Nederland waargenomen. Dat blijkt uit recent vrijgegeven documenten, zo meldt Faqt.nl
Het was 5 november 1990 toen een Tornado jachtvliegtuig van de Britse luchtmacht op een routinevlucht boven de Nederlandse kust vloog bij Den Haag. Het toestel was op weg van Engeland naar de basis Laarbruch in Duitsland.
Op 8200 meter hoogte zagen de piloten in de hoogte een vreemd object dat schuin rechts achter ze vloog en de Tornado met grote snelheid inhaalde. De Tornado vloog Mach 0,8.
Het was driehoekig en voerde vijf of zes lampen, waarvan een blauw gekleurd. Achter uit het object kwamen condensstrepen. Het onbekende vliegende object (UFO) vloog met grote snelheid door het Nederlandse luchtruim en ontweek de Britten.
Geheim rapport
De Britse vliegers riepen de verkeerstoren van vliegbasis Ypenburg bij Den Haag op om te vragen of de Nederlanders iets op de radar zagen. Het antwoord van de verkeersleiding was dat ze niets zagen. Ook na herhaalde oproepen van de Britten bleef het antwoord dat de Nederlanders van niets wisten. De piloten vlogen daarna door.
Eenmaal op hun basis in Duitsland stelden ze een geheim rapport op. Het is bij de laatste ronde van openbaarmakingen boven komen drijven.
Dit is een van de stukken op AD:
http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/8/0/13/med...?20110308105948
ARTIKEL:
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/artic...Nederland.dhtml