Nu zijn er hier en aantal punten langs gekomen die ik wel even wil aan stippen.
De eerste is dat bij opwarming de planeet onleefbaar zou worden. Dit is onjuist,sterker nog opwarming zou voor en beter leefbare planeet zorgen. Denk bv aan en hogere luchtvochtigheid en meer CO2 betekent meer meststoffen voor planten en bomen waar dieren weer van leven. Zo iets noemen ze het climate optimum en deze ligt nog ongeveer 3 graden boven de huidige temperatuur.
De tweede is en hele goeie waarde meesten heel erg goed over na zullen moeten denken voor ze door hebben wat dit voor gevolg heeft.
Het ipcc heeft global warming veranderd in climate change. En dit komt door dat de mens CO2 uit stoot. Hier zit dus en leuk doordenkertje.
Laat maar horen als je hem ziet.
Het is maar goed dat wij hier op onweer-online wel deze dingen kunnen neerzetten zonder dat iemand finaal de grond in wordt getrapt zoals op een ander forum!!!
http://www.concordmonitor.com/article/2413...-global-cooling
Maarja..
Het is maar goed dat wij hier op onweer-online wel deze dingen kunnen neerzetten zonder dat iemand finaal de grond in wordt getrapt zoals op een ander forum!!!
Geheel mee eens Jan, behalve dan dat het om sommigen op die website gaat die zo reageren. Dat kunnen zowel Nederlanders als Belgen zijn en niet uitsluitend 'onze zuiderburen'.
Verkeerd geformuleerd door mij, moest zijn de site van onze zuiderburen, zijn nu ook offline denk niet dat ze tegen global cooling kunnen
Klopt allemaal wat je zegt !
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
maar dat is juist het leuke nieuws,de mens is slecht wij doen dat,ijsberen gaan dood door ons.
maar als de er een ijstijd aanbreekt en de mens niet de schuldig een keer is dan is het niet leuk
snap dat dan xD
Dat dacht ik ook. Ik was een keer in een museum in noorwegen bij een gletsjer. Daar zeiden ze ook dat we best weer eens een nieuwe ijstijd konden krijgen. Vroeger hadden we ook warme en koudere periodes. Nu weer een warme en straks weer een koudere denk ik. We zullen het allemaal afwachten, dan weten we wat er van waar is.
Wat is er goed aan? Dat Nederland niet meer gaat bestaan door de meters sneeuw die het land gaan bedekken. Dat iedereen gaat moeten verhuizen naar Afrika, heel leuke toekomst ja. Als er een ijstijd komt natuurlijk.