Als je op het station werkt is het helemaal erg als het zo grauw en grijs is, mensen zijn automatisch veel chagerijniger en het is ook zeer opvallend dat het aantal ''voor de trein spring'' pipo's vele malen hoger ligt dan op mooie zonnige dagen. Anderen krijgen dan weer te maken met vertragingen en zo is het klokje rond en is iedereen depri!
Waar zijn de tijden dat we enorme opbollende buienwolken hebben! Ik ben al tevreden met mooie forse maartse buien met hagel en de hele meuk erbij. Van die schitterende valstrepen die al aangeven van oh oh ik moet nu wegwezen. En tussendoor felle opklaringen die de mensen dan weer blij maken, ook die mensen die niet van regen houden krijgen nu toch hun portie vitamine D binnen.
Gelukkig gaan we de goede kant op nu, winter verwacht ik niet meer want schaatsweer is vrijwel onmogelijk nu nog en echt strenge vorst word ook bijna onmogelijk dus laat de lente maar komen! De winter was mooi, was schitterend. Althans de december winter want de 2011 winter was misschien wel de saaiste van de afgelopen jaren!