Voor onze lenteversie van onweer-online zijn wij op zoek naar foto's die betrekking hebben tot de lente, die we vervolgens in de header kunnen zetten. Let op!!! De foto's die wij gaan gebruiken zijn 150 pixels hoog en moeten minimaal 980 pixels zijn. Hieronder zie je dadelijk een voorbeeld wat we met die 150 pixels bedoelen. Graag jullie foto's uploaden in plaats van tinypic of andere uploadsites te gebruiken. Alvast hartelijk dank voor het inzenden van jullie foto's. Tevens wil ik nod aandacht schenken aan de onweerfoto's die u hier kan vinden
Met vriendelijke groet,
De crew.
Hier een voorbeeld wat we met die 150 pixels bedoelen.... Foto 1 is de originele foto en foto 2 is het eindresultaat van hoe het er op de site cq header eruit komt te zien. Jullie hoeven het niet 150 pixels te maken (mag uiteraard wel), alleen de originele foto uploaden.
Weer een paar van mij!
Camera: Sony A 200.
Lens: Sigma 18-200mm.
Groet Henk.
nou, hier zitten echt prachtige plaatjes tussen hoor
Complimenten hiervoor
Sorry omdat ik niet weet hoe ik ze moet verkleinen tot panorama
| Gewijzigd: 2 maart 2011, 02:16 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
heb hier niet de juiste tools voor.
met een beetje tactisch snijden is dit volgens mij een mooi voorjaars shot..
| Gewijzigd: 2 maart 2011, 10:45 uur, door Fanatic (Arnhem)
:) Toevallig ook bloemen, ik was toen aan het testen hoe ver ik kon gaan met mijn camera.
Daarom ook niet bewerkt, gewoon zoals ik ze gemaakt heb
| Gewijzigd: 2 maart 2011, 18:17 uur, door moniquepeeters
Enniewee, hier wat lente...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
maja.. maakt niet uit toch?
edit: ..... dat zijn meer zomer foto's
ik maak de komende dagen wel wat lenteplaatjes | Gewijzigd: 3 maart 2011, 07:28 uur, door marcel`westland
Marcel
Edit:
Nou, het is me gelukt om headers te maken. Hierbij mijn bijdrage voor de lente header: | Gewijzigd: 3 maart 2011, 15:14 uur, door arjanbruggink
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Hahahaha, lachen!
'Ignorance is bliss'
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!