De plotselinge verschijning in de vroege ochtend van afgelopen woensdag veroorzaakte verwarring onder de bewoners van de provincie Chucuito, wat gelegen is in het zuiden van Peru. Een enorme scheur, die een lengte had van 4.8 kilometer en minimaal 100 meter breed, veroorzaakte bij de bewoners verwarring. Wat de exacte oorzaak is van dit raadselachtig gebeuren is momenteel niet bekend. Het Geofysisch Instituut van Peru sluit al uit dat het door aardbevingen komt, Javier Pampamallco zei: "Er zijn geen aardbevingen voor gekomen in de afgelopen dagen, wij staan voor een raadsel hoe dit kan gebeuren."
Momenteel zijn er geologische ingenieurs aangekomen in het gebied om het mysterieus verschijnsel te onderzoeken en de oorzaken ervan vast te stellen. Het bizarre verschijnsel zorgde ervoor dat een huis, wat gelegen was in de landelijke gemeenschap van Llorohoco instortte. Vier mensen uit een gezin wisten te ontsnappen, maar het jongste kind in het gezin, een vijf jarig jongetje ontbreekt nog ieder spoor.
©onweer-online | Gewijzigd: 27 februari 2011, 16:51 uur, door MarkNL
maar als ik het me goed kan herinneren gebeuren daar wel vaker rare dingen tijdje geleden las ik ook al iets van mysterieuze gaten die ineens midden in de nacht verschenen midden in een veld ???
...... minimaal 100 meter breed, veroorzaakte bij de bewoners verwarring.
Minimaal 100 meter breed? Op de foto staan de huisjes op ca 50m afstand. Gezien de verhoudingen is de breedte op de foto misschien 100 tot 200cm.
Wel een vreemd voorval natuurlijk.
Aarggg, hoe vaker men dit soort zaken koppelt aan 2012 hoe groter de gekte!
Oh en dan nog even dit: When Chuck Norris was asked if he believed that the world was going to end in 2012 he responded:"Depends on how I'm feeling that day".
Oh en dan nog even dit: When Chuck Norris was asked if he believed that the world was going to end in 2012 he responded:"Depends on how I'm feeling that day".
lol
ach we hebben altijd onze lee nog
3x lol!
| Gewijzigd: 28 februari 2011, 11:40 uur, door Tyshane
2012! | Gewijzigd: 1 maart 2011, 11:43 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21