Oh ik zie het al, je hebt een foutje in de code... Doe het eens zo, maar dan zonder de spaties:
[ youtube]vMp4aaloOC0[ /youtube] | Gewijzigd: 24 februari 2011, 16:45 uur, door Tyshane
Mooie oranje lucht inderdaad! Wel een paar ingemonteerde donderslagen volgens mij, die zijn een beetje overdone wat mij betreft.
dank u, het eten was even spelbreker in mijn editsessie
Mooie oranje lucht inderdaad! Wel een paar ingemonteerde donderslagen volgens mij, die zijn een beetje overdone wat mij betreft.
Die ingemonteerde donderslagen heb je goed ge(zien)hoord. Vond het zo kaal zonder goede donder
Ik weet de exacte datum niet meer. Aan de stokroos op het filmpje te zien was het wel ergens in die periode. Die zitten meestal in de top met hun bloemen als we van vakantie terugkomen. Weinig mensen accosieerden die oranje kleur met de laagstaande zon. Ze waren eerder andstig en/of ongerust. We zitten nl in een zeer bosrijke omgeving en je weet maar nooit na onweer.
Prachtig nummer, moest steeds denken aan 'Ready or not' van The Fugees, maar een sample van dit nummer van Enya is inderdaad door hen gebruikt voor 'Ready or not'. Het nummer van Enya heet overigens 'Boadicea'.
Was een enorm gave sfeer weet ik nog wel!
mooie foto's zeg. | Gewijzigd: 26 februari 2011, 12:08 uur, door MarkNL
En het nummer doet mij meer denken aan Frasesco Zeta-Fairyland
http://www.youtube.com/watch?v=RyWX0lpS11Y | Gewijzigd: 14 maart 2011, 23:51 uur, door Ricky93