Mijn voorkeur is ook dat Reinier die cursus geeft...
Indd denk dat er ook snel een stemtopic moet komen om de alternetieve data bekend te maken.
Ik ga zowiezo mee En heb vanuit Gorinchem nog plek over in mn Chasemobiel naar Wageningen toe
Groetjes Lynette
Op 6 mei is Reinier bij RTL dus dat wordt moeilijk. Hebben jullie andere data voorstellen? Hoeveel mensen hebben jullie nu al? We kunnen een aparte avond voor jullie reserveren of je kunt aansluiten bij de tornado workshops die op www.weer.nl staan aangekondigd. De kosten zijn bij een aparte avond speciaal voor jullie groep 49,95 excl. btw per persoon met een minimum van 15 personen. Anders kost het 49,95 per persoon incl. btw en sluit je aan bij andere individuele geïnteresseerden
Zeggen jullie het maar......
Jan misschien is het beter om het om te draaien..
Door de weeks wordt/is denk ik voor de meesten van ons niet echt haalbaar aangezien het voor een hele hoop mensen behoorlijk ver rijden is ( zo ook voor ondergetekende ) Zeker als je dan ook nog te maken hebt met een avondspits lijkt me dit niet zinvol..Vrijdagavond is ook beter aangezien niet iedereen moet werken de volgende dag. ( of naar school voor sommigen )
Is het mogelijk dat Reinier ons een paar datums geeft dat hij wel kan ( juni kan wat mij betreft ook prima) dan kunnen wij op basis daarvan snel stemmen en het vastleggen...want nu kunnen wij wel met datums komen maar als Reinier niet kan heeft dat weinig zin..
edit: ik zie dat Krelisje ook al zo iets gesuggereerd heeft | Gewijzigd: 27 maart 2011, 23:03 uur, door Callie-P
Voor mij is het het meest logisch als Jan bepaald voor welke datum we gaan.
En dan is het vervolgens aan mij om te zorgen dat ik kan.
Wie de cursus geeft boeit mij niet. Zolang de cursusleider de info goed
aan ons over weet te brengen, vind ik het prima.
Al geeft Jan 'himself' de workshop. Ook prima, ontstaat er gelijk een leuk financieel potje voor de o-o website.
Ik heb namelijk een gratis cursus/vergaderruimte voor zo'n 50 man tot mijn beschikking.
No problemo
Citaat van T-inus, zaterdag 26 maart 2011, 23:15 uur Ook mij maakt de data niet veel uit, valt altijd wel wat te regelen i.v.m. werk
Anders ff roepen, dan doe ik wel een goed woordje
Voor mij is het het meest logisch als Jan bepaald voor welke datum we gaan.
En dan is het vervolgens aan mij om te zorgen dat ik kan.
Wie de cursus geeft boeit mij niet. Zolang de cursusleider de info goed
aan ons over weet te brengen, vind ik het prima.
Al geeft Jan 'himself' de workshop. Ook prima, ontstaat er gelijk een leuk financieel potje voor de o-o website.
Ik heb namelijk een gratis cursus/vergaderruimte voor zo'n 50 man tot mijn beschikking.
No problemo
Nou ja het leuke is juist dat Reinier ook van de tornado´s is. Daarnaast zouden we ook even mogen rondkijken bij Meteo.
dus het is iets meer dan een cursus..
Ik zorg wel dat ik kan heb er nu wel zin in en heb best ook er wel meer voor over,
als het voor ons onweer online een speciale groepavond word gedaan
Groetjes Lynette
Same for me! Ik moet die datum wel een beetje snel weten hoor, kan nu alweer gaan krassen in de agenda en die staat op het werk al bomvol...
Ga van een datum ergens vanaf eind Mei of zelfs Juni uit, op een kortere termijn word enkel alleen maar lastiger. | Gewijzigd: 10 april 2011, 20:43 uur, door Kevin
Ga van een datum ergens vanaf eind Mei of zelfs Juni uit, op een kortere termijn word enkel alleen maar lastiger.
Ik zou zeggen "go for it !! ".